Українська мова КП








 Українська мова

2 клас

2022/23 н. р., ІІ семестр

УКРАЇНСЬКА МОВА

2 семестр

уроку

Дата

Примітки

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Сторінки підручника

За підручником В. Наумчука, М. Наумчук, Н. Коник «Українська мова та читання» 2 клас (Частина 2)

Дослідження ролі іменників у реченні. Незвичайна звичайна зима

 

82.

09.01

 

Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць, площ, майданів

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 1–6, с. 8–9

 

83.

09.01

 

Свято радості і єднання. Г. Кирпа «7 січня – Різдво Христове»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами

- визначає тему і головну думку в тексті;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

с. 19–20

 

84.

11.01

 

Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць, площ, майданів

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 7–10, с. 9–10

 

85.

12.01

 

Велика буква в назвах річок, озер, морів, гір

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо)

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 1–7, с. 11–12

 

86.

13.01

 

Надзвичайна страва. М. Хоросницька «Кутя»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом

с. 20–21

 

87.

16.01

 

Яке зимове слово найголовніше? Н. Кир’ян «Зимові слова». Виразне читання

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

с. 21–22

 

88.

16.01

 

Велика буква в назвах річок, озер, морів, гір

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо)

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються:

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 8–12, с. 13

 

89.

18.01

 

Число іменників (впр. 1–17, с. 14–18).

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих;

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 1–8, с. 14–16

 

90

19.01

 

Зимові розваги. «Весела зима» (за К. Ушинським)

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

с. 22–23

 

91.

20.01

 

Число іменників

 

 

 

92.

23.01

 

Добрі наміри. А. Костецький «Добрий сніговик»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;

- вирізняє в художніх творах (казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони допомагають уявити;

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту

с. 24–25

 

93.

23.01 

 

Число іменників

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих;

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 9–17, с. 16–18

 

94.

25.01

 

Чому заєць взимку не мерзне? «Як заєць з морозом сперечався» (латвійська казка)

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;

- вирізняє в художніх творах (казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони допомагають уявити;

- пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту;

- читає за ролями фрагменти літературного твору

с. 25–26

 

95.

26.01

 

Діагностична робота. Диктант

 

с. 18

96.

27.01

 

Діагностична робота Робота з літературним твором

 

с. 26

Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх у мовленні. Майстри добрих справ

97.

30.01

 

Аналіз діагностичної роботи. Слова, що вказують на ознаки предметів (прикметники)

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- перевіряє чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх

впр. 1–6, с. 27–28

98.

30.01

 

Аналіз діагностичної роботи. Що віддаси, сторицею вернеться. Н. Красоткіна «Добро творити». М. Чепурна «Золота хвилина».

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 36–37

99.

01.02

 

Слова, що вказують на ознаки предметів (прикметники)

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова)

впр. 7–9, с. 29

100.

02.02

 

Добро робити не важко. Я. Стельмах «Санчата»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів

с. 37–39

101.

03.02

 

Зміна прикметників за питаннями

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова)

впр. 1–4, с. 30

102.

06.02

 

Сердечне побажання. А. Григорук «Як стати чарівником». В. Сухомлинський «Добре слово»

Учень / учениця:

- прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях

с. 39–41

103.

06.02

 

Зміна прикметників за питаннями

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення

впр. 5–8, с. 31

104.

08.02

 

Будь природі другом! М. Фролова «Щасливий день». Л. Ніцой «Страшне страховисько»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту;

- поповнює власний словниковий запас;

- фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів

с. 41

105.

09.02

 

Прикметники, близькі та протилежні за значенням

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

- відновлює деформований текст

впр. 1–6, с. 32–33

106.

10.02

 

Такий різний день. С. Пантюк «Ярків день». Виразне читання

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

- поповнює власний словниковий запас;

- малює або добирає ілюстрації до художнього тексту

с. 42–43

107.

13.02

 

Прикметники, близькі та протилежні за значенням

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення

впр. 7–14, с. 34–35

108.

13.02

 

Хоч мале, та добре діло. В. Сенцовський «Іде Андрійко вулицею». Поділ тексту на частини

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

- поповнює власний словниковий запас;

- словесно моделює власну поведінку на прикладі вчинків персонажів

с. 43–44

 

109.

15.02

 

Прикметники, близькі та протилежні за значенням

 

с. 35

 

110.

16.02

 

Діагностична робота

Списування

 

с. 44

 

Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловлюваннях. Весняне пробудження

 

111.

17.02

 

Аналіз діагностичної роботи. Слова, які називають дію предмета (дієслова)

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова);

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 1–8, с. 45–46

 

112.

20.02

 

Знову починається весна. К. Міхаліцина «Сонечко бавиться». А. Костецький «Весняні дарунки». Виразне читання

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 55

 

113.

20.02

 

Слова, які називають дію предмета (дієслова)

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова);

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 9–11, с. 47

 

114.

22.02

 

Птахи несуть весну на крилах. Н. Забіла «Ластівки»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- читає за ролями фрагменти літературного твору;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- малює або обирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить

с. 56–57

 

115.

23.02

 

Постановка питань до дієслів

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення

впр. 1–4, с. 48

 

116.

24.02

 

Весною все ожива, танцює й співа. О. Копиленко «Весна іде!»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- малює або обирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить

с. 59–60

 

117

27.02

 

Постановка питань до дієслів

Учень / учениця:

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення

впр. 5–8, с. 49

 

118.

27.02

 

Образ весни в поезії. Олена Пчілка «Весняні квіти». Н. Забіла «Весна»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 60–61

 

119.

01.03

 

Дієслова, близькі та протилежні за значенням

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

впр. 1–8, с. 50–51

 

120.

02.03

 

На кого я схожий? К. Міхаліцина «Хто росте у парку»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- добирає відповідні твори мистецтва, співзвучні з текстом;

- малює або обирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить

с. 61

 

121.

03.03

 

Використання дієслів у мовленні

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 1–4, с. 52–53

 

122.

06.03

 

Життя великого Кобзаря. О. Іваненко «Маленьким про Великого Тараса»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 61

 

123.

06.03

 

Використання дієслів у мо вленні

 Діагностична робота Аудіювання

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 5–8, с. 53–54

 

124.

08.03

 

Аналіз діагностичної роботи. Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати» (напам’ять), «Зацвіла в долині»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- визначає тему і головну думку в тексті;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- добирає відповідні твори мистецтва, співзвучні з текстом

с. 61–63

 

125.

09.03

 

Використання дієслів у мовленні Перевір себе

 

с. 54

 

126.

10.03

 

Діагностична робота

Усний твір

 

с. 63

 

Дослідження числівників і використання їх у мовленні. Літературні казки

 

127.

13.03

 

Аналіз діагностичної роботи. Слова, які позначають кількість предметів

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

впр. 1–3, с. 64

 

128.

13.03

 

Стара казка на новий лад. Н. Забіла «Вовк і козлята». Переказування казки

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій, додає нових персонажів

с. 69–71

 

129.

15.03

 

Слова, які позначають кількість предметів

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки, тощо) на основі відомих

впр. 4–8, с. 65

 

130.

16.03

 

Чудодійна сила посмішки. Л. Муур «Малий Єнот і Той, що сидить у ставку»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 71

 

131.

17.03

 

Сполучення числівників з іменниками

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

впр. 1–6, с. 66–67

 

132.

20.03

 

Казки дракона Омелька. С. Дерманський «Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 71

 

133.

20.03

 

Сполучення числівників з іменниками

Учень / учениця:

- аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки);

- знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова)

впр. 7–10, с. 68

 

134.

22.03

 

Як звірі хвости отримали? І. Нехода «Чому в лисиці найкращий хвіст?». Читання в особах

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту;

- читає за ролями фрагменти літературного твору

с. 72–74

 

135.

23.03

 

Діагностична робота

Робота з мовними одиницями

 

с. 68

 

136.

24.03

 

Аналіз діагностичної роботи. Сполучення числівників з іменниками Перевір себе

 

с. 74

 

Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні. Основа та закінчення слова. Люблю легенди я читати та гарно їх розповідати

 

137.

03.04

 

Упізнавання в реченні службових слів

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- знаходить у художніх творах виражальні засоби мови і пояснює їх роль;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює за допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–8, с. 75–77

 

138.

03.04

 

Нема в світі краще, як своя країна. «Легенда про Україну»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

- творить власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих

с. 89–91

 

139.

05.04

 

Правопис прийменників

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- знаходить у художніх творах виражальні засоби мови і пояснює їх роль;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює за допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–7, с. 77–78

 

140.

06.04

 

Нема в світі краще, як своя країна. «Легенда про Україну» (продовження)

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

- творить власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих

с. 89–91

 

141.

07.04

 

Дослідження значення службових слів у мовленні

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- знаходить у художніх творах виражальні засоби мови і пояснює їх роль;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює за допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–5, с. 79–80

 

142.

10.04

 

Якими були запорожці? «Богатирі»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

с. 91–92

 

143.

10.04

 

Корінь слова. Спільнокореневі слова

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або обєднує частини слова;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- знаходить у художніх творах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 1–7, с. 81–82

 

144.

12.04

 

Якими були запорожці? «Богатирі» (продовження)

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

с. 91–92

 

145.

13.04

 

Корінь слова

Учень / учениця:

- знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів;

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або обєднує частини слова;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- знаходить у художніх творах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 1–12, с. 83–85

 

146.

14.04

 

З історії українських міст. «Як постало місто Львів»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

с. 92

 

147.

17.04

 

Основа та закінчення слова

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або обєднує частини слова;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- знаходить у художніх творах виражальні засоби мови і пояснює їх роль

впр. 1–10, с. 86–88

 

148.

17.04

 

Мудра квіточка. «Краса й здоров’я – цілий рік»

Учень / учениця:

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- досліджує особливості казки, вірша, оповідання, загадки, скоромовки, забавлянки тощо;

- розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту

с. 93–94

 

149.

19.04

 

Основа та закінчення слова

 

с. 88

 

150.

20.04

 

Діагностична робота

Робота з мовними одиницями

 

с. 94

 

Дослідження і конструювання речень. Усе так цікаво довкола

 

151.

21.04

 

Аналіз діагностичної роботи. Поняття про речення

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–6, с. 95–96

 

152.

24.04

 

Чудеса повсюди. С. Дерманський «Чудо із чудес». Виразне читання

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце події, додає нових персонажів;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо);

- використовує доречно графічні зображення смайлів

с. 109

 

153.

24.04

 

Розповідні речення

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–5, с. 97–98

 

154.

26.04

 

Відкриття Левенгука. П. Утевська «У краплині води»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо)

с. 110–111

 

155.

27.04

 

Питальні речення

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–6, с. 99–100

 

156.

28.04

 

Нотна абетка. М. Чумарна «До ре мі фа соль ля сі до» (с. 111).

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного

с. 111

 

157.

01.05

 

Спонукальні речення

Учень / учениця:

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–6, с. 101–102

 

158.

01.05

 

Дивовижні хмари. Е. Давиденко «Хмари»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо)

с. 112–113

 

159.

03.05

 

Окличні та неокличні речення

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–6, с. 103–104

 

160.

04.05

 

Любіть і бережіть природу свого краю! В. Чухліб «Лісова дивина»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого

с. 113

 

161.

05.05

 

Головні слова в реченні

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–5, с. 105–106

 

162.

08.05

 

Як виник папір? П. Утевська «Син рослинного світу». Поділ тексту на частини. М. Чумарна «Наші дерева»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого

с. 114–116

 

163.

08.05

 

Зв’язок слів у реченні

Діагностична робота

Діалог (усно)

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- поповнює власний словниковий запас;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–5, с. 107–108

 

164.

10.05

 

Аналіз діагностичної роботи. Цікавий світ птахів. В. Приходько «Пташина лазня»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого

с. 116–117

 

165.

11.05

 

Діагностична робота

Диктант

 

 

 

Дослідження і складання текстів. Святкова поетична скринька

 

166.

12.05

 

Аналіз діагностичної роботи. Поняття про текст

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування, записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–4, с. 118–119

 

167.

15.05

 

Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко». К. Перелісна «Христос Воскрес!»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова;

с. 129–130

 

168.

15.05

 

Будова тексту

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування, записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–3, с. 120–121

 

169.

17.05

 

Як Великдень надворі, то й писанки на столі. Д. Чередниченко «Писанка» (напам’ять). Н. Гуменюк «Писанка»

Діагностична робота. Читання вголос

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях

с. 129–130

 

170.

18.05

 

Типи текстів

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування, записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 4–6, с. 121–122

 

171.

19.05

 

Аналіз діагностичної роботи. Великодні ігри. М. Хоросницька «Великодня гра». Створення словесної картини до вірша. Складання інструкції до проведення гри

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях

с. 131

 

172.

22.05

 

Типи текстів

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування, записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 7–8, с. 125

 

173.

22.05

 

Найрідніша в світі – мама. О. Дерманський «Теплий віршик для мами»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях

с. 132

 

174.

24.05

 

Засоби зв’язку речень у тексті

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування, записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–4, с. 126–127

 

175.

25.05

 

Жартівлива пропозиція. О. Сенатович «Поміняймося місцями»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо;

- імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо

с. 133–134

 

176.

25.05

 

Засоби зв’язку речень у тексті

Учень / учениця:

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються;

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало;

- створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування, записує їх розбірливо, рукописними буквами;

- перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 5–6, с. 128

 

177.

26.05

 

Усе починається з мами. М. Пономаренко «Якщо говорити між нами…». С. Андрійович «Маму потрібно не тільки любити»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- використовує голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо

с. 134–135

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого. Літо на порозі

 

113.

 

Повторення вивченого

Учень / учениця:

- знаходить у тексті речення різних видів (питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх використання для досягнення мети спілкування;

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови ім. пояснює їх роль;

- творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини слова);

- утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення речення;

- удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми слова)

впр. 1–3, с. 136

114.

 

Літо прийшло! Ю. Старостенко «Доброго ранку всім!»

Учень / учениця:

- сприймає монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою;

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

- розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного;

- знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль;

- малює або добирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить (напр., персонажів казок тощо)

с. 139–140



 Українська мова

1 клас

2021/22 н. р., ІІ семестр

 

№ дня з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

97

Алфавіт. Звук [г], букви Гг.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева»

10.01

 

98

Звук [г], букви Гг. Письмо малої літери г. Виготовлення й оздоблення виробів (пластилін) (технологічна)

11.01

 

99

Алфавіт. Звук [г], букви Гг.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева»

11.01

 

100

Звук [ґ], букви Ґґ. Письмо великої літери Ґ. Відтворення елементарних танцювальних елементів (мистецька)

12.01

 

101

Звук [ґ], букви Ґґ. Письмо малої літери ґ.

13.03

 

102

Алфавіт. Звук [ґ], букви Ґґ.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева». Інсценізація (виконання нескладних ролей) (мистецька)

14.01

 

103

Алфавіт. Звуки [д], [д′], букви Дд. Жива природа. Тварини та їх дитинчата. Художня практична діяльність (мистецька)

17.01

 

104

Звуки [д], [д′], букви Дд. Письмо великої літери Д. Звуки [д͡ж], [д͡з]. Сполучення букв дж, дз. Сприймання і відтво­рення творів різних видів мистецтв (музичних) (мистецька)

18.01

 

105

Звуки [д], [д′], букви Дд. Письмо малої букви д. Звуки [д͡ж], [д͡з]. Сполучення букв дж, дз.

18.01

 

106

Алфавіт. Звуки [д], [д′], букви Дд. Звуки [д͡ж], [д͡з]. Сполучення букв дж, дз.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева». Вправи на релаксацію (фізкультурна)

19.01

 

107

Звук [е], букви Ее. Письмо великої літери Е.

20.01

 

108

Алфавіт. Звук [е], букви Ее.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева».

 (мистецька, технологічна, соціальна, здоровʼязбережувальна)

21.01

 

109

Алфавіт. Звук [е], букви Ее.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева». Послідов­ність дій під час виготовлення паперових обʼємних фігур у техніці оригамі (технологічна)

24.01

 

110

Звуки [е], [йе], букви Єє. Письмо великої букви Є. Малювання фарбами (мистецька)

25.01

 

111

Звуки [е], [йе], букви Єє. Письмо малої літери є.

25.01

 

112

Алфавіт.Звуки [е], [йе], букви Єє.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева». Товариші, партнери у справі. Працюємо гуртом. Правила взаємодії (громадянська, історична)

26.01

 

113

Алфавіт.Звуки [е], [йе], букви Єє.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді». Дихальні вправи (фізкультурна).

27.01

 

114

Звук [ж], букви Жж. Письмо великої літери Ж. Звук [д͡ж], сполучення букв дж

28.01

 

115

Читання. Алфавіт. Звук [ж], букви Жж. Звуки [д͡ж], [д͡з], сполучення букв дж, дз.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді». Рухливі ігри, правила чесної гри (фізкультурна)

31.01

 

116

Алфавіт. Звук [ж], букви Жж. Звук [д͡ж]. Сполучення букв дж.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді».

01.02

 

117

Звук [ж], букви Жж. Письмо малої літери ж. Звук [д͡ж]. Сполучення букв дж

01.02

 

118

Звуки [з], [з′], букви Зз. Письмо великої літери З. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення букв дз.

02.02

 

119

Алфавіт. Звуки [з], [з′], букви Зз. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення букв дз.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді». Рухливі ігри. Правила безпечної поведінки під
 час рухливих ігор (фізкультурна)

03.02

 

120

Звуки [з], [з′], букви Зз. Письмо малої букви з. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення букв дз. Послідовність дій під час виготов­лення виробу (технологічна).

04.02

 

121

Алфавіт. Звуки [з], [з′], букви Зз. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення букв дз. Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді». Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна)

07.02

 

122

Алфавіт. Звук [и], букви Ии.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді». Послідовність дій під час виготовлення виробів у техніці оригамі (технологічна)

08.02

 

123

Звук [и], букви Ии. Письмо малої літери и

08.02

 

124

Алфавіт.Звук [и], букви Ии.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька». Дихальні вправи (здоровʼязбережувальна).

09.02

 

125

Звук [і], букви Іі. Письмо великої літери І. Загально­розвивальні вправи (фізкультурна)

10.02

 

126

Звук [і], букви Іі. Письмо малої літери і.

11.02

 

127

Алфавіт. Звук [і], букви Іі.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька».

14.02

 

 

128

Алфавіт. Звук [і], букви Іі.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька».

15.02

 

 

129

Звуки [йі], букви Її. Письмо великої літери Ї. Конструювання з готових деталей (технологічна)

15.02

 

130

Звуки [йі], букви Її. Письмо малої літери ї.

16.02

 

131

Алфавіт.Звуки [йі], букви Її.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька». Загальнорозви­вальні вправи (фізкультурна, здоровʼязбережувальна)

17.02

 

132

Звук [й], букви Йй. Письмо великої літери Й. Вправи на релаксацію (фізкультурна, здоровʼязбережувальна)

18.02

 

133

Алфавіт. Звук [й], букви Йй.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька».

21.02

 

 

134

Алфавіт. Звук [й], букви Йй.
Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька».
Інсценізація (мистецька)

22.02

 

135

Звук [к], букви Кк. Письмо великої літери К. Вправи на релаксацію (фізкультурна, здоровʼязбережувальна)

22.02

 

136

Звук [к], букви Кк. Письмо малої літери к.

23.02

 

137

Алфавіт. Звук [к], букви Кк. Казка Ганса Крістіана Андерсена «Русалонька». Співпраця в грі, навчальних і життєвих ситуаціях (соціальна, здоровʼязбережувальна)

24.02

 

138

Звуки [л], [л′], букви Лл. Письмо великої і малої літер Лл.

25.02

 

139

Алфавіт. Ганс Крістіан Андерсен — видат­ний казкар світу. Презентація результату власної діяльності (технологічна)

28.02

 

140

Алфавіт. Звук [м], букви Мм.
Віночок сучасної дитячої української поезії.

01.03

 

 

141

Звук [м], букви Мм. Письмо великої і малої літер Мм. Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна)

01.03

 

142

Апостроф.

02.03

 

143

Алфавіт.Апостроф. Оксана Іваненко «Ма­леньким про Великого Тараса». Звичаї, традиції українського народу (громадянська та історична), ритмічний супровід пісні (мистецька)

03.03

 

144

Апостроф.

04.03

 

145

Великий Кобзар. Конструювання із гото­вих деталей; безпечна робота з ручними інструментами (технологічна)

07.03

 

146

Алфавіт. Звук [о], букви Оо. Віночок сучасної дитячої української поезії. Народні традиції; ритмічний супровід пісні (мистецька)

09.03

 

147

Звук [о], букви Оо. Письмо великої і малої літер Оо. Звичаї, традиції українського народу (громадянська та історична)

10.03

 

148

Звук [п], букви Пп. Письмо великої і малої літер Пп.

11.03

 

149

Алфавіт. Звук [п], букви Пп.
Казка Оксани Кротюк «Найкраща земля». Народні традиції (мистецька). Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здоровʼязбережувальна, фізкультурна)

14.03

 

150

Звуки [р], [р′], букви Рр. Письмо великої й малої літер Рр.

15.03

 

151

Алфавіт. Звуки [р], [р′], букви Рр.
Оксана Кротюк «Друг». Народні традиції (мистецька). Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здоровʼязбережувальна, фізкультурна)

15.03

 

152

Алфавіт. Звуки [с], [с′], букви Сс.
Катерина Міхаліцина «Про дива і диваків».

16.03

 

 

153

Звуки [с], [с′], букви Сс. Письмо великої й малої літер Сс

17.03

 

154

Звуки [т], [т′], букви Тт. Письмо великої й малої літер Тт. Малювання фарбами (мистецька).

18.03

 

155

Алфавіт.Звуки [т], [т′], букви Тт. Валентина Байкова «Кусючий собака». Здоровʼязбережувальні вправи: дихальні вправи; значення свіжого повітря для учнів

21.03

 

156

Звук [у], букви Уу. Письмо великої і малої літер Уу. Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна).

       22.03

 

 

157

Алфавіт. Звук [ф], букви Фф.
Брати Грімм. «Бременські музики». Культура рухів з елементами фізичних вправ (фізкультурна)

22.03

 

158

Алфавіт. Звук [х], букви Хх. Брати Грімм «Білосніжка»

23.03

 

159

Звук [х], букви Хх. Письмо великої і малої літер Хх.

24.03

 

160

Звуки [ц], [ц′], букви Цц. Письмо великої і малої літер Цц.

25.03

 

161

Алфавіт.Звуки [ц], [ц′], букви Цц.
Брати Грімм «Білосніжка». Піклування про здоров’я (здоров’язбережувальна)

04.04

 

 

 

162

Звук [ч], букви Чч. Письмо великої і малої літер Чч.

05.04

 

163

Алфавіт. Звук [ч], букви Чч.
Брати Грімм «Білосніжка». Загальнорозвивальні вправи (фізкуль­турна). Звичаї та традиції українського народу (громадянська та історична)

05.04

 

164

Алфавіт. Звук [ш], букви Шш.
Брати Грімм «Білосніжка». Відтворення елементарних танцюваль­них рухів (мистецька).

06.04

 

165

Звук [ш], букви Шш. Письмо великої і малої літер Шш

07.04

 

166

Звуки [шч], букви Щщ. Письмо великої і малої літер

Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна).

08.04

Щщ.

 

167

Алфавіт.Звуки [шч], букви Щщ. Твор­чість братів Грімм. Конструювання виробів у техніці оригамі (техноло­гічна). Правила безпечної поведінки в процесі рухової діяльності

11.04

 

168

Письмо літери ь (знак м’якшення).

12.04

 

169

Алфавіт. Звуки [шч], букви Щщ.
Шарль Перро «Червона Шапочка». Рухливі ігри та естафети (фізкультурна)

12.04

 

170

Алфавіт. Знак м’якшення. Шарль Перро «Червона Шапочка». Дихальні вправи (здоров’язбе­режувальна)

13.04

 

171

Буквосполучення ьо. Ліплення з пластиліну (техно­логічна)

14.04

 

172

Буквосполучення ьо.

15.04

 

173

Алфавіт.Знак м’якшення. Шарль Перро «Кіт у чоботях». Створення театралізованих образів (мистецька)

18.04

 

174

Звуки [у], [йу], букви Юю. Письмо великої і малої літер Юю. Вправи на релаксацію (фізкультурна, здоров’язбере­жувальна).

19.04

 

175

Алфавіт. Знак м’якшення. Буквосполу­чення ьо. Шарль Перро «Кіт у чоботях». Створення театралізованих образів (мистецька)

19.04

 

176

Алфавіт. Звуки [у], [йу], букви Юю. Творчість Шарля Перро. Малювання фарбами (мистецька)

20.04

 

177

Звуки [а], [йа], букви Яя. Письмо великої і малої літер Яя. Вправи на релаксацію (фізкультурна, здоров’язбережу­вальна)

21.04

 

178

Діагностична (підготовча) робота 1.

22.04

 

179

Алфавіт. Звуки [у], [йу], букви Юю. Чарів­ний світ казки. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях (соціальна, здоров’язбережувальна)

26.04

 

180

Діагностична (підготовча) робота 2.

26.04

 

181

Алфавіт. Звуки [а], [йа], букви Яя. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Опанування народних традицій (громадянська, історична). Співпраця у грі, на­вчальних і життєвих ситуаціях (соціальна, здоров’язбережувальна)

27.04

 

182

Діагностична робота. 

28.04

 

183

Робота над помилками.

29.04

 

184

Закріплення знань про алфавіт.
Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Конструювання з готових деталей; безпечна робота з ручними інструментами (технологічна)

03.05

 

185

Закріплення знань про алфавіт.
Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Культура рухів з елементами фізичних вправ (фізкультурна)

03.05

 

186

Повторення вивченого. Середнє з’єднання букв

04.05

 

187

Повторення вивченого. Нижнє з’єднання букв.

05.05

 

188

Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здоров’язбережувальна, фізкультурна)

06.05

 

189

Закріплення знань про алфавіт.
Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Прави­ла безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здо­ров’язбережувальна, фізкультурна)

10.05

 

190

Закріплення знань про алфавіт.
Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі».

10.05

 

191

Закріплення знань про алфавіт.
Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Прави­ла безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здо-ров’язбережу­вальна, фізкультурна)

11.05

 

192

Повторення вивченого.

12.05

 

193

Закріплення знань про алфавіт.
Всеволод Нестайко «Незвичайні пригоди в лісовій школі». Прави­ла безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здоров’язбережу­вальна, фізкультурна)

13.05

 

194

             Повторення вивченого

16.05

 

195

Закріплення знань про алфавіт.
Сашко Дерманський «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здоров’я­збережувальна, фізкультурна)

17.05

 

196

Закріплення знань про алфавіт.
Сашко Дерманський «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності (здоров’язбережувальна, фізкультурна)

17.05

 

197

Узагальнення вивченого за рік

18.05

 

198

Узагальнення вивченого за рік.

19.05

 

199

Закріплення знань про алфавіт.
Сашко Дерманський «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності

20.05

 

200

Закріплення знань про алфавіт.
Сашко Дерманський «Володар макуци, або Пригоди вужа Ониська». Правила безпечної поведінки в процесі рухової, ігрової діяльності

23.05

 

201

Узагальнення та систематизація знань і вмінь

24.05

 

202

Узагальнення та систематизація знань і вмінь

24.05

 

203

Узагальнення та систематизація знань і вмінь

25.05

 

204

Узагальнення та систематизація знань і вмінь

26.05

 

205

Узагальнення та систематизація знань і вмінь

27.05

 

205

Узагальнення та систематизація знань і вмінь

30.05

 

207

Повторення вивченого за рік

31.05

 

208

Повторення вивченого за рік

31.05

 

209

Повторення вивченого за рік

01.06

 

210

Повторення вивченого за рік

02.06

 

211

Підсумковий урок

03.06

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар