Українська мова
2 клас
2022/23 н. р., ІІ семестр
УКРАЇНСЬКА МОВА
2
семестр
|
уроку |
Дата |
Примітки
|
Тема уроку |
Очікувані результати
навчання |
Сторінки підручника |
За підручником В. Наумчука,
М. Наумчук, Н. Коник «Українська мова
та читання» 2 клас (Частина 2)
|
Дослідження
ролі іменників у реченні. Незвичайна звичайна зима |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
82. |
09.01 |
|
Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць,
площ, майданів |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі,
враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука
[й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - обирає для написання висловлення відповідне
оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - перевіряє чи є в написаному тексті помилки на
вивчені правила, виправляє їх |
впр. 1–6,
с. 8–9 |
|
||||||||||||||||||||||
|
83. |
09.01 |
|
Свято радості і єднання. Г. Кирпа «7
січня – Різдво Христове» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; -
пояснює зв’язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше
прочитаними текстами -
визначає тему і головну думку в тексті; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом |
с. 19–20 |
|
||||||||||||||||||||||
|
84. |
11.01 |
|
Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць,
площ, майданів |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі,
враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука
[й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - обирає для написання висловлення відповідне
оформлення (шрифт, розмір, колір тощо); - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - перевіряє чи є в написаному тексті помилки на
вивчені правила, виправляє їх |
впр. 7–10,
с. 9–10 |
|
||||||||||||||||||||||
|
85. |
12.01 |
|
Велика
буква в назвах річок, озер, морів, гір |
Учень / учениця: - обирає букви на позначення звуків на письмі,
враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука
[й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - обирає для написання висловлення відповідне
оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - перевіряє чи є в написаному тексті помилки на
вивчені правила, виправляє їх |
впр. 1–7,
с. 11–12 |
|
||||||||||||||||||||||
|
86. |
13.01 |
|
Надзвичайна
страва. М. Хоросницька «Кутя» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; -
визначає тему і головну думку в тексті; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим
досвідом |
с. 20–21 |
|
||||||||||||||||||||||
|
87. |
16.01 |
|
Яке
зимове слово найголовніше?
Н. Кир’ян
«Зимові слова». Виразне читання |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; -
визначає тему і головну думку в тексті; -
зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом; -
пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння
змісту тексту |
с. 21–22 |
|
||||||||||||||||||||||
|
88. |
16.01 |
|
Велика буква в назвах річок, озер, морів,
гір |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість
складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - обирає букви на позначення звуків на письмі,
враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука
[й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - обирає для написання висловлення відповідне
оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються: - перевіряє чи є в написаному тексті помилки на
вивчені правила, виправляє їх |
впр. 8–12,
с. 13 |
|
||||||||||||||||||||||
|
89. |
18.01 |
|
Число
іменників (впр. 1–17, с. 14–18). |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість
складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи
правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в
різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих; - перевіряє чи є в написаному тексті помилки на
вивчені правила, виправляє їх |
впр. 1–8,
с. 14–16 |
|
||||||||||||||||||||||
|
90 |
19.01 |
|
Зимові
розваги.
«Весела зима» (за К. Ушинським) |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку
в тексті; - розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та
побаченого; - пояснює роль ілюстрацій,
таблиць, графіків, схем для глибшого розуміння змісту тексту |
с. 22–23 |
|
||||||||||||||||||||||
|
91. |
20.01 |
|
Число
іменників |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
92. |
23.01 |
|
Добрі
наміри. А. Костецький «Добрий сніговик» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на запитання
за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку
в тексті; -
розповідає про власні почуття та емоції від
прослуханого та побаченого; - вирізняє в художніх творах
(казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони
допомагають уявити; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків,
схем для глибшого розуміння змісту тексту |
с. 24–25 |
|
||||||||||||||||||||||
|
93. |
23.01 |
|
Число
іменників |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість
складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - обирає букви на позначення звуків на письмі,
враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних звуків, звука
[й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих; - перевіряє чи є в написаному тексті помилки на
вивчені правила, виправляє їх |
впр. 9–17,
с. 16–18 |
|
||||||||||||||||||||||
|
94. |
25.01 |
|
Чому
заєць взимку не мерзне?
«Як заєць з морозом сперечався» (латвійська
казка) |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; - визначає тему і головну думку
в тексті; -
розповідає про власні почуття та емоції від
прослуханого та побаченого; - вирізняє в художніх творах
(казках, оповіданнях, віршах) образні вислови й пояснює, які саме образи вони
допомагають уявити; - пояснює роль ілюстрацій, таблиць, графіків,
схем для глибшого розуміння змісту тексту; - читає за ролями фрагменти літературного твору |
с. 25–26 |
|
||||||||||||||||||||||
|
95. |
26.01 |
|
Діагностична робота. Диктант |
|
с. 18 |
|||||||||||||||||||||||
|
96. |
27.01 |
|
Діагностична
робота Робота з літературним твором |
|
с. 26 |
|||||||||||||||||||||||
|
Дослідження
виражальних можливостей прикметників, використання їх у мовленні. Майстри
добрих справ |
||||||||||||||||||||||||||||
|
97. |
30.01 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Слова, що вказують на
ознаки предметів (прикметники) |
Учень / учениця: - аналізує звуковий склад слова (кількість
складів, наголошений та ненаголошені склади, голосні та приголосні звуки); - обирає букви на позначення звуків на
письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних
звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; - записує окремі слова та
речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,
а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - перевіряє чи є в написаному
тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх |
впр. 1–6,
с. 27–28 |
|||||||||||||||||||||||
|
98. |
30.01 |
|
Аналіз діагностичної
роботи. Що віддаси, сторицею вернеться. Н. Красоткіна «Добро творити». М. Чепурна «Золота хвилина». |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення,
виходячи з контексту; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту |
с. 36–37 |
|||||||||||||||||||||||
|
99. |
01.02 |
|
Слова, що вказують на ознаки предметів (прикметники) |
Учень / учениця: - аналізує
звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - обирає букви на позначення звуків на
письмі, враховуючи правила позначення твердості – м’якості приголосних
звуків, звука [й] в різних позиціях слова, подовжених приголосних звуків; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або об’єднує частини
слова) |
впр. 7–9,
с. 29 |
|||||||||||||||||||||||
|
100. |
02.02 |
|
Добро робити не важко.
Я. Стельмах «Санчата» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення,
виходячи з контексту; - розповідає про свої враження
(почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; - фантазує на основі
прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору, змінює місце подій,
додає нових персонажів |
с. 37–39 |
|||||||||||||||||||||||
|
101. |
03.02 |
|
Зміна
прикметників за питаннями |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова) |
впр. 1–4,
с. 30 |
|||||||||||||||||||||||
|
102. |
06.02 |
|
Сердечне побажання. А. Григорук «Як стати
чарівником». В. Сухомлинський
«Добре слово» |
Учень / учениця: -
прогнозує орієнтовний зміст тексту за заголовком та ілюстраціями; - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення,
виходячи з контексту; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; - висловлює думку про те , як
факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях |
с. 39–41 |
|||||||||||||||||||||||
|
103. |
06.02 |
|
Зміна
прикметників за питаннями |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення
речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення |
впр. 5–8,
с. 31 |
|||||||||||||||||||||||
|
104. |
08.02 |
|
Будь природі другом! М. Фролова «Щасливий день». Л. Ніцой «Страшне страховисько» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення,
виходячи з контексту; -
поповнює власний словниковий запас; -
фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору,
змінює місце подій, додає нових персонажів |
с. 41 |
|||||||||||||||||||||||
|
105. |
09.02 |
|
Прикметники,
близькі та протилежні за значенням |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - знаходить у висловленні і пояснює роль
синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; - відновлює деформований текст |
впр. 1–6,
с. 32–33 |
|||||||||||||||||||||||
|
106. |
10.02 |
|
Такий
різний день. С. Пантюк «Ярків день». Виразне читання |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - розповідає про те, що його / її вразило,
схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й
наголошуючи загальновживані слова; - поповнює власний словниковий запас; - малює або добирає ілюстрації до художнього
тексту |
с. 42–43 |
|||||||||||||||||||||||
|
107. |
13.02 |
|
Прикметники,
близькі та протилежні за значенням |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; - знаходить у висловленні і пояснює роль
синонімів, антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення |
впр. 7–14,
с. 34–35 |
|||||||||||||||||||||||
|
108. |
13.02 |
|
Хоч
мале, та добре діло. В. Сенцовський «Іде Андрійко вулицею». Поділ
тексту на частини |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - розповідає про те, що його / її вразило,
схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й
наголошуючи загальновживані слова; - поповнює власний словниковий запас; - словесно моделює власну поведінку на прикладі
вчинків персонажів |
с. 43–44 |
|
||||||||||||||||||||||
|
109. |
15.02 |
|
Прикметники,
близькі та протилежні за значенням |
|
с. 35 |
|
||||||||||||||||||||||
|
110. |
16.02 |
|
Діагностична робота Списування |
|
с. 44 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Спостереження
за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловлюваннях.
Весняне пробудження |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
111. |
17.02 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Слова, які називають
дію предмета (дієслова) |
Учень / учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова); -
знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль |
впр. 1–8,
с. 45–46 |
|
||||||||||||||||||||||
|
112. |
20.02 |
|
Знову
починається весна. К. Міхаліцина
«Сонечко бавиться». А. Костецький
«Весняні дарунки». Виразне читання |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту |
с. 55 |
|
||||||||||||||||||||||
|
113. |
20.02 |
|
Слова, які називають дію предмета (дієслова) |
Учень / учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова); -
знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль |
впр. 9–11,
с. 47 |
|
||||||||||||||||||||||
|
114. |
22.02 |
|
Птахи несуть весну на крилах. Н. Забіла
«Ластівки» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
читає за ролями фрагменти літературного твору; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; -
малює або обирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить |
с. 56–57 |
|
||||||||||||||||||||||
|
115. |
23.02 |
|
Постановка питань до дієслів |
Учень / учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова); - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення |
впр. 1–4,
с. 48 |
|
||||||||||||||||||||||
|
116. |
24.02 |
|
Весною все ожива, танцює й співа. О. Копиленко «Весна іде!» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; -
малює або обирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить |
с. 59–60 |
|
||||||||||||||||||||||
|
117 |
27.02 |
|
Постановка питань до дієслів |
Учень / учениця: -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; - записує окремі слова та речення, дотримуючись
опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які
пишуться так, як вимовляються; -
творить нові слова на основі запропонованих (замінює звуки, міняє
послідовність складів, змінює або об’єднує частини слова); - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення |
впр. 5–8,
с. 49 |
|
||||||||||||||||||||||
|
118. |
27.02 |
|
Образ весни в поезії. Олена Пчілка
«Весняні квіти». Н. Забіла
«Весна» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
визначає тему і головну думку в тексті; -
пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи
тощо); -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту |
с. 60–61 |
|
||||||||||||||||||||||
|
119. |
01.03 |
|
Дієслова, близькі та протилежні за значенням |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються |
впр. 1–8,
с. 50–51 |
|
||||||||||||||||||||||
|
120. |
02.03 |
|
На кого я схожий? К. Міхаліцина «Хто росте у парку» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
визначає тему і головну думку в тексті; -
пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи
тощо); -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; -
добирає відповідні твори мистецтва, співзвучні з текстом; -
малює або обирає ілюстрації до художнього тексту, створює аплікації, ліпить |
с. 61 |
|
||||||||||||||||||||||
|
121. |
03.03 |
|
Використання дієслів у мовленні |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль |
впр. 1–4,
с. 52–53 |
|
||||||||||||||||||||||
|
122. |
06.03 |
|
Життя
великого Кобзаря. О. Іваненко «Маленьким про Великого Тараса» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
визначає тему і головну думку в тексті; -
пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи
тощо); -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту |
с. 61 |
|
||||||||||||||||||||||
|
123. |
06.03 |
|
Використання дієслів у мо вленні Діагностична робота Аудіювання |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови і пояснює їх роль |
впр. 5–8,
с. 53–54 |
|
||||||||||||||||||||||
|
124. |
08.03 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Творчість
Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати» (напам’ять), «Зацвіла в долині» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
визначає тему і головну думку в тексті; -
пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи
тощо); -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; -
добирає відповідні твори мистецтва, співзвучні з текстом |
с. 61–63 |
|
||||||||||||||||||||||
|
125. |
09.03 |
|
Використання
дієслів у мовленні Перевір себе |
|
с. 54 |
|
||||||||||||||||||||||
|
126. |
10.03 |
|
Діагностична робота Усний твір |
|
с. 63 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Дослідження
числівників і використання їх у мовленні. Літературні казки |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
127. |
13.03 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Слова, які позначають
кількість предметів |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова,
подовжених приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються |
впр. 1–3,
с. 64 |
|
||||||||||||||||||||||
|
128. |
13.03 |
|
Стара казка на новий лад. Н. Забіла «Вовк і козлята».
Переказування казки |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює, що в творі
подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо); - пояснює зв'язок тексту із власним досвідом,
навколишнім світом та раніше прочитаними текстами; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; -
фантазує на основі прочитаного: придумує іншу кінцівку літературного твору,
змінює місце подій, додає нових персонажів |
с. 69–71 |
|
||||||||||||||||||||||
|
129. |
15.03 |
|
Слова, які позначають кількість предметів |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
обирає букви на позначення звуків на письмі, враховуючи правила позначення
твердості – м’якості приголосних звуків, звука [й] в різних позиціях слова,
подовжених приголосних звуків; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
творить власні художні тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки, тощо)
на основі відомих |
впр. 4–8,
с. 65 |
|
||||||||||||||||||||||
|
130. |
16.03 |
|
Чудодійна сила посмішки. Л. Муур «Малий Єнот і Той, що
сидить у ставку» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання,
графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює, що в творі
подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо); - пояснює зв’язок тексту із власним досвідом,
навколишнім світом та раніше прочитаними текстами; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту |
с. 71 |
|
||||||||||||||||||||||
|
131. |
17.03 |
|
Сполучення числівників з іменниками |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова) |
впр. 1–6,
с. 66–67 |
|
||||||||||||||||||||||
|
132. |
20.03 |
|
Казки
дракона Омелька.
С. Дерманський «Про двох
бездомних джинів та один нічийний глек» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює, що в творі
подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи тощо); - пояснює зв’язок тексту із власним досвідом,
навколишнім світом та раніше прочитаними текстами; - розповідає про свої враження (почуття та емоції)
від змісту прочитаного художнього тексту |
с. 71 |
|
||||||||||||||||||||||
|
133. |
20.03 |
|
Сполучення числівників з іменниками |
Учень / учениця: -
аналізує звуковий склад слова (кількість складів, наголошений та ненаголошені
склади, голосні та приголосні звуки); -
знаходить слова в орфографічному словнику, щоб перевірити написане; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова) |
впр. 7–10,
с. 68 |
|
||||||||||||||||||||||
|
134. |
22.03 |
|
Як звірі хвости отримали? І. Нехода
«Чому в лисиці найкращий хвіст?». Читання в особах |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і
літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від
мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; -
пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи
тощо); - пояснює зв’язок тексту із
власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами; -
розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного
художнього тексту; - читає за ролями фрагменти літературного твору |
с. 72–74 |
|
||||||||||||||||||||||
|
135. |
23.03 |
|
Діагностична робота Робота
з мовними одиницями |
|
с. 68 |
|
||||||||||||||||||||||
|
136. |
24.03 |
|
Аналіз
діагностичної роботи. Сполучення числівників з іменниками Перевір себе |
|
с. 74 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Дослідження
значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у
реченні. Основа та закінчення слова. Люблю легенди я читати та гарно їх
розповідати |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
137. |
03.04 |
|
Упізнавання в реченні службових слів |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - знаходить у художніх творах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює за допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–8,
с. 75–77 |
|
||||||||||||||||||||||
|
138. |
03.04 |
|
Нема в світі краще, як своя країна.
«Легенда про Україну» |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання,
загадки, скоромовки, забавлянки тощо - творить власні художні
тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих |
с. 89–91 |
|
||||||||||||||||||||||
|
139. |
05.04 |
|
Правопис
прийменників |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - знаходить у художніх творах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює за допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–7,
с. 77–78 |
|
||||||||||||||||||||||
|
140. |
06.04 |
|
Нема в світі краще, як своя країна.
«Легенда про Україну» (продовження) |
Учень / учениця: - читає правильно
та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,
оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання,
загадки, скоромовки, забавлянки тощо - творить власні художні
тексти малих жанрів (загадки, лічилки, мирилки тощо) на основі відомих |
с. 89–91 |
|
||||||||||||||||||||||
|
141. |
07.04 |
|
Дослідження
значення службових слів у мовленні |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - знаходить у художніх творах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює за допомогою вчителя / вчительки власний
текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–5,
с. 79–80 |
|
||||||||||||||||||||||
|
142. |
10.04 |
|
Якими
були запорожці?
«Богатирі» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти)
залежно від мети читання; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання,
загадки, скоромовки, забавлянки тощо - знаходить у художніх текстах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль |
с. 91–92 |
|
||||||||||||||||||||||
|
143. |
10.04 |
|
Корінь
слова. Спільнокореневі слова |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або обєднує частини
слова; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - поповнює власний словниковий запас; - знаходить у художніх творах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль |
впр. 1–7,
с. 81–82 |
|
||||||||||||||||||||||
|
144. |
12.04 |
|
Якими
були запорожці?
«Богатирі» (продовження) |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання,
загадки, скоромовки, забавлянки тощо - знаходить у художніх текстах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль |
с. 91–92 |
|
||||||||||||||||||||||
|
145. |
13.04 |
|
Корінь
слова |
Учень / учениця: - знаходить у висловленні і пояснює роль синонімів,
антонімів, багатозначних слів, споріднених слів; -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або обєднує частини
слова; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - поповнює власний словниковий запас; - знаходить у художніх творах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль |
впр. 1–12,
с. 83–85 |
|
||||||||||||||||||||||
|
146. |
14.04 |
|
З
історії українських міст. «Як постало місто Львів» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання,
загадки, скоромовки, забавлянки тощо -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - знаходить у художніх текстах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль |
с. 92 |
|
||||||||||||||||||||||
|
147. |
17.04 |
|
Основа
та закінчення слова |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, змінює або обєднує частини
слова; - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - поповнює власний словниковий запас; - знаходить у художніх творах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль |
впр. 1–10,
с. 86–88 |
|
||||||||||||||||||||||
|
148. |
17.04 |
|
Мудра
квіточка.
«Краса й здоров’я – цілий рік» |
Учень / учениця: - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - досліджує особливості казки, вірша, оповідання,
загадки, скоромовки, забавлянки тощо; - розповідає про свої враження (почуття та емоції)
від змісту прочитаного художнього тексту |
с. 93–94 |
|
||||||||||||||||||||||
|
149. |
19.04 |
|
Основа
та закінчення слова |
|
с. 88 |
|
||||||||||||||||||||||
|
150. |
20.04 |
|
Діагностична робота Робота з мовними одиницями |
|
с. 94 |
|
||||||||||||||||||||||
|
Дослідження
і конструювання речень. Усе так цікаво довкола |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
151. |
21.04 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Поняття про речення |
Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; -
перевіряє, чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 1–6,
с. 95–96 |
|
||||||||||||||||||||||
|
152. |
24.04 |
|
Чудеса
повсюди.
С. Дерманський «Чудо із
чудес». Виразне читання |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - фантазує на основі прочитаного: придумує іншу
кінцівку літературного твору, змінює місце події, додає нових персонажів; - пояснює, що в творі подобається, а що ні
(вчинки, мовлення персонажа, описи тощо); - використовує доречно графічні зображення смайлів |
с. 109 |
|
||||||||||||||||||||||
|
153. |
24.04 |
|
Розповідні
речення |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–5,
с. 97–98 |
|
||||||||||||||||||||||
|
154. |
26.04 |
|
Відкриття
Левенгука.
П. Утевська «У краплині води» |
Учень
/ учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
пояснює, що в творі подобається, а що ні (вчинки, мовлення персонажа, описи
тощо) |
с. 110–111 |
|
||||||||||||||||||||||
|
155. |
27.04 |
|
Питальні
речення |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–6,
с. 99–100 |
|
||||||||||||||||||||||
|
156. |
28.04 |
|
Нотна абетка. М. Чумарна «До ре мі фа соль ля
сі до» (с. 111). |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного |
с. 111 |
|
||||||||||||||||||||||
|
157. |
01.05 |
|
Спонукальні
речення |
Учень / учениця: - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–6,
с. 101–102 |
|
||||||||||||||||||||||
|
158. |
01.05 |
|
Дивовижні
хмари.
Е. Давиденко «Хмари» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - пояснює, що в творі подобається, а що ні
(вчинки, мовлення персонажа, описи тощо) |
с. 112–113 |
|
||||||||||||||||||||||
|
159. |
03.05 |
|
Окличні
та неокличні речення |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести,
міміка тощо); -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–6,
с. 103–104 |
|
||||||||||||||||||||||
|
160. |
04.05 |
|
Любіть і бережіть природу
свого краю! В. Чухліб
«Лісова дивина» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого |
с. 113 |
|
||||||||||||||||||||||
|
161. |
05.05 |
|
Головні
слова в реченні |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести,
міміка тощо); -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–5,
с. 105–106 |
|
||||||||||||||||||||||
|
162. |
08.05 |
|
Як виник папір? П. Утевська «Син рослинного
світу». Поділ тексту на частини. М. Чумарна
«Наші дерева» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого |
с. 114–116 |
|
||||||||||||||||||||||
|
163. |
08.05 |
|
Зв’язок
слів у реченні Діагностична робота Діалог (усно) |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; - знаходить у тексті речення різних видів
(питальні, розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить
доцільність їх використання для досягнення мети спілкування; - творить нові слова на основі запропонованих
(замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює або об’єднує частини
слова); -
уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести,
міміка тощо); -
утворює відповідні граматичні форми слів для поширення або ускладнення
речення; - поповнює власний словниковий запас; - удосконалює з допомогою вчителя / вчительки
власний текст (лексика, будова речення, форми слова) |
впр. 1–5,
с. 107–108 |
|
||||||||||||||||||||||
|
164. |
10.05 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Цікавий світ птахів. В. Приходько «Пташина лазня» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого |
с. 116–117 |
|
||||||||||||||||||||||
|
165. |
11.05 |
|
Діагностична робота Диктант |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Дослідження
і складання текстів. Святкова поетична скринька |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
166. |
12.05 |
|
Аналіз діагностичної
роботи. Поняття про текст |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування,
записує їх розбірливо, рукописними буквами; -
перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє
їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 1–4,
с. 118–119 |
|
||||||||||||||||||||||
|
167. |
15.05 |
|
Радість Великодня. Н. Куфко
«Свято Пасхи недалечко». К. Перелісна
«Христос Воскрес!» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи
загальновживані слова; |
с. 129–130 |
|
||||||||||||||||||||||
|
168. |
15.05 |
|
Будова
тексту |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування,
записує їх розбірливо, рукописними буквами; -
перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє
їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 1–3,
с. 120–121 |
|
||||||||||||||||||||||
|
169. |
17.05 |
|
Як Великдень надворі, то й писанки на столі. Д. Чередниченко «Писанка» (напам’ять). Н. Гуменюк «Писанка» Діагностична
робота. Читання вголос |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - висловлює думку про те , як факти, ідеї
прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях |
с. 129–130 |
|
||||||||||||||||||||||
|
170. |
18.05 |
|
Типи
текстів |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування,
записує їх розбірливо, рукописними буквами; -
перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє
їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 4–6,
с. 121–122 |
|
||||||||||||||||||||||
|
171. |
19.05 |
|
Аналіз діагностичної роботи. Великодні ігри. М. Хоросницька «Великодня гра».
Створення словесної картини до вірша. Складання інструкції до проведення гри |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; -
висловлює думку про те , як факти, ідеї прочитаного можуть допомогти в
конкретних життєвих ситуаціях |
с. 131 |
|
||||||||||||||||||||||
|
172. |
22.05 |
|
Типи
текстів |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування,
записує їх розбірливо, рукописними буквами; -
перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє
їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 7–8,
с. 125 |
|
||||||||||||||||||||||
|
173. |
22.05 |
|
Найрідніша в світі – мама. О. Дерманський «Теплий віршик для
мами» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - висловлює думку про те , як факти, ідеї
прочитаного можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях |
с. 132 |
|
||||||||||||||||||||||
|
174. |
24.05 |
|
Засоби зв’язку речень у тексті |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування,
записує їх розбірливо, рукописними буквами; -
перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє
їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 1–4,
с. 126–127 |
|
||||||||||||||||||||||
|
175. |
25.05 |
|
Жартівлива пропозиція. О. Сенатович
«Поміняймося місцями» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести,
рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; - імпровізує з інтонацією, тембром та силою
голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, народних пісень тощо |
с. 133–134 |
|
||||||||||||||||||||||
|
176. |
25.05 |
|
Засоби
зв’язку речень у тексті |
Учень / учениця: -
записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо
оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як
вимовляються; -
розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; -
створює невеликі висловлення на добре відому тему з різною метою спілкування,
записує їх розбірливо, рукописними буквами; -
перевіряє , чи є в написаному тексті помилки на вивчені правила, виправляє
їх; -
удосконалює з допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова
речення, форми слова) |
впр. 5–6,
с. 128 |
|
||||||||||||||||||||||
|
177. |
26.05 |
|
Усе
починається з мами.
М. Пономаренко «Якщо говорити
між нами…». С. Андрійович
«Маму потрібно не тільки любити» |
Учень / учениця: - сприймає монологічне висловлення (казки,
розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та виразно вголос різні тексти
(вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні
тексти) залежно від мети читання; -
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; - використовує голос і мову тіла (міміку, жести,
рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо |
с. 134–135 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого. Літо на
порозі |
|
||||
|
113. |
|
Повторення вивченого |
Учень / учениця: - знаходить у тексті речення різних видів (питальні,
розповідні, спонукальні, окличні й неокличні) і доводить доцільність їх
використання для досягнення мети спілкування; - знаходить у
художніх текстах виражальні засоби мови ім. пояснює їх роль; - творить нові слова
на основі запропонованих (замінює звуки, міняє послідовність складів, замінює
або об’єднує частини слова); - утворює відповідні граматичні форми слів для
поширення або ускладнення речення; - удосконалює з
допомогою вчителя / вчительки власний текст (лексика, будова речення, форми
слова) |
впр. 1–3, с. 136 |
||
|
114. |
|
Літо прийшло! Ю. Старостенко «Доброго ранку всім!» |
Учень
/ учениця: - сприймає
монологічне висловлення (казки, розповіді, вірші, інструкції до виконання
завдань тощо) з конкретною метою; - читає правильно та
виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання,
графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; - розповідає, про що текст, відповідає на
запитання за змістом прочитаного; - знаходить у художніх текстах виражальні засоби
мови і пояснює їх роль; - малює або добирає ілюстрації до художнього
тексту, створює аплікації, ліпить (напр., персонажів казок тощо) |
с. 139–140 |
||
Українська мова
1 клас
|
№ дня з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
97 |
Алфавіт. Звук [г], букви Гг. |
10.01 |
|
|
98 |
Звук [г], букви Гг. Письмо малої літери г. Виготовлення
й оздоблення виробів (пластилін) (технологічна) |
11.01 |
|
|
99 |
Алфавіт. Звук [г], букви Гг. |
11.01 |
|
|
100 |
Звук [ґ], букви Ґґ. Письмо великої літери Ґ.
Відтворення елементарних танцювальних елементів (мистецька) |
12.01 |
|
|
101 |
Звук [ґ], букви Ґґ. Письмо малої літери ґ. |
13.03 |
|
|
102 |
Алфавіт. Звук [ґ], букви Ґґ. |
14.01 |
|
|
103 |
Алфавіт. Звуки [д], [д′], букви Дд. Жива природа.
Тварини та їх дитинчата. Художня практична діяльність (мистецька) |
17.01 |
|
|
104 |
Звуки [д], [д′], букви Дд. Письмо великої літери Д.
Звуки [д͡ж], [д͡з]. Сполучення
букв дж, дз. Сприймання і відтворення творів різних видів мистецтв
(музичних) (мистецька) |
18.01 |
|
|
105 |
Звуки [д], [д′], букви Дд. Письмо малої букви д.
Звуки [д͡ж], [д͡з]. Сполучення
букв дж, дз. |
18.01 |
|
|
106 |
Алфавіт. Звуки [д], [д′], букви Дд. Звуки [д͡ж], [д͡з]. Сполучення
букв дж, дз. |
19.01 |
|
|
107 |
Звук [е], букви Ее. Письмо великої літери Е. |
20.01 |
|
|
108 |
Алфавіт. Звук [е], букви Ее. (мистецька,
технологічна, соціальна, здоровʼязбережувальна) |
21.01 |
|
|
109 |
Алфавіт. Звук [е], букви Ее. |
24.01 |
|
|
110 |
Звуки [е], [йе], букви Єє. Письмо великої букви Є.
Малювання фарбами (мистецька) |
25.01 |
|
|
111 |
Звуки [е], [йе], букви Єє. Письмо малої літери є. |
25.01 |
|
|
112 |
Алфавіт.Звуки [е], [йе], букви Єє. |
26.01 |
|
|
113 |
Алфавіт.Звуки [е], [йе], букви Єє. |
27.01 |
|
|
114 |
Звук [ж], букви Жж. Письмо великої літери Ж. Звук [д͡ж], сполучення
букв дж |
28.01 |
|
|
115 |
Читання. Алфавіт. Звук [ж], букви Жж. Звуки [д͡ж], [д͡з], сполучення
букв дж, дз. |
31.01 |
|
|
116 |
Алфавіт. Звук [ж], букви Жж. Звук [д͡ж]. Сполучення
букв дж. |
01.02 |
|
|
117 |
Звук [ж], букви Жж. Письмо малої літери ж. Звук [д͡ж]. Сполучення
букв дж |
01.02 |
|
|
118 |
Звуки [з], [з′], букви Зз. Письмо великої літери З.
Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення
букв дз. |
02.02 |
|
|
119 |
Алфавіт. Звуки [з], [з′], букви Зз. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення
букв дз. |
03.02 |
|
|
120 |
Звуки [з], [з′], букви Зз. Письмо малої букви з. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення
букв дз. Послідовність дій під час виготовлення виробу (технологічна). |
04.02 |
|
|
121 |
Алфавіт. Звуки [з], [з′], букви Зз. Звуки [д͡з], [д͡з′]. Сполучення
букв дз. Казка Ганса Крістіана Андерсена «Дикі лебеді». Загальнорозвивальні
вправи (фізкультурна) |
07.02 |
|
|
122 |
Алфавіт. Звук [и], букви Ии. |
08.02 |
|
|
123 |
Звук [и], букви Ии. Письмо малої літери и |
08.02 |
|
|
124 |
Алфавіт.Звук [и], букви Ии. |
09.02 |
|
|
125 |
Звук [і], букви Іі. Письмо великої літери І. Загальнорозвивальні
вправи (фізкультурна) |
10.02 |
|
|
126 |
Звук [і], букви Іі. Письмо малої літери і. |
11.02 |
|
|
127 |
Алфавіт. Звук [і], букви Іі. |
14.02 |
|
|
128 |
Алфавіт. Звук [і], букви Іі. |
15.02 |
|
|
129 |
Звуки [йі], букви Її. Письмо великої літери Ї.
Конструювання з готових деталей (технологічна) |
15.02 |
|
|
130 |
Звуки [йі], букви Її. Письмо малої літери ї. |
16.02 |
|
|
131 |
Алфавіт.Звуки [йі], букви Її. |
17.02 |
|
|
132 |
Звук [й], букви Йй. Письмо великої літери Й. Вправи на
релаксацію (фізкультурна, здоровʼязбережувальна) |
18.02 |
|
|
133 |
Алфавіт. Звук [й], букви Йй. |
21.02 |
|
|
134 |
Алфавіт. Звук [й], букви Йй. |
22.02 |
|
|
135 |
Звук [к], букви Кк. Письмо великої літери К. Вправи на
релаксацію (фізкультурна, здоровʼязбережувальна) |
22.02 |
|
|
136 |
Звук [к], букви Кк. Письмо малої літери к. |
23.02 |
|
|
137 |
Алфавіт. Звук [к], букви Кк. Казка Ганса Крістіана
Андерсена «Русалонька». Співпраця в грі, навчальних і життєвих ситуаціях
(соціальна, здоровʼязбережувальна) |
24.02 |
|
|
138 |
Звуки [л], [л′], букви Лл. Письмо великої і малої
літер Лл. |
25.02 |
|
|
139 |
Алфавіт. Ганс Крістіан Андерсен — видатний казкар
світу. Презентація результату власної діяльності (технологічна) |
28.02 |
|
|
140 |
Алфавіт. Звук [м], букви Мм. |
01.03 |
|
|
141 |
Звук [м], букви Мм. Письмо великої і малої
літер Мм. Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна) |
01.03 |
|
|
142 |
Апостроф. |
02.03 |
|
|
143 |
Алфавіт.Апостроф. Оксана Іваненко «Маленьким про
Великого Тараса». Звичаї, традиції українського народу (громадянська та
історична), ритмічний супровід пісні (мистецька) |
03.03 |
|
|
144 |
Апостроф. |
04.03 |
|
|
145 |
Великий Кобзар. Конструювання із готових деталей;
безпечна робота з ручними інструментами (технологічна) |
07.03 |
|
|
146 |
Алфавіт. Звук [о], букви Оо. Віночок сучасної дитячої
української поезії. Народні традиції; ритмічний супровід пісні (мистецька) |
09.03 |
|
|
147 |
Звук [о], букви Оо. Письмо великої і малої літер Оо.
Звичаї, традиції українського народу (громадянська та історична) |
10.03 |
|
|
148 |
Звук [п], букви Пп. Письмо великої і малої літер Пп. |
11.03 |
|
|
149 |
Алфавіт. Звук [п], букви Пп. |
14.03 |
|
|
150 |
Звуки [р], [р′], букви Рр. Письмо великої й малої
літер Рр. |
15.03 |
|
|
151 |
Алфавіт. Звуки [р], [р′], букви Рр. |
15.03 |
|
|
152 |
Алфавіт. Звуки [с], [с′], букви Сс. |
16.03 |
|
|
153 |
Звуки [с], [с′], букви Сс. Письмо
великої й малої літер Сс |
17.03 |
|
|
154 |
Звуки [т], [т′], букви Тт. Письмо великої й малої
літер Тт. Малювання фарбами (мистецька). |
18.03 |
|
|
155 |
Алфавіт.Звуки [т], [т′], букви Тт. Валентина Байкова
«Кусючий собака». Здоровʼязбережувальні вправи: дихальні вправи; значення
свіжого повітря для учнів |
21.03 |
|
|
156 |
Звук [у], букви Уу. Письмо великої і малої літер Уу.
Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна). |
22.03 |
|
|
157 |
Алфавіт. Звук [ф], букви Фф. |
22.03 |
|
|
158 |
Алфавіт. Звук [х], букви Хх. Брати Грімм «Білосніжка» |
23.03 |
|
|
159 |
Звук [х], букви Хх. Письмо великої і малої літер Хх. |
24.03 |
|
|
160 |
Звуки [ц], [ц′], букви Цц. Письмо великої і малої
літер Цц. |
25.03 |
|
|
161 |
Алфавіт.Звуки [ц], [ц′], букви Цц.
|
04.04 |
|
|
162 |
Звук [ч], букви Чч. Письмо великої і малої
літер Чч. |
05.04 |
|
|
163 |
Алфавіт. Звук [ч], букви Чч. |
05.04 |
|
|
164 |
Алфавіт. Звук [ш], букви Шш. |
06.04 |
|
|
165 |
Звук [ш], букви Шш. Письмо великої і малої
літер Шш |
07.04 |
|
|
166 |
Звуки [шч], букви Щщ. Письмо великої і малої літер Загальнорозвивальні вправи (фізкультурна). |
08.04 |
Щщ.
|
|
167 |
Алфавіт.Звуки [шч], букви Щщ. Творчість братів Грімм.
Конструювання виробів у техніці оригамі (технологічна). Правила безпечної
поведінки в процесі рухової діяльності |
11.04 |
|
|
168 |
Письмо літери ь (знак м’якшення). |
12.04 |
|
|
169 |
Алфавіт. Звуки [шч], букви Щщ. |
12.04 |
|
|
170 |
Алфавіт. Знак м’якшення. Шарль Перро «Червона Шапочка».
Дихальні вправи (здоров’язбережувальна) |
13.04 |
|
|
171 |
Буквосполучення ьо. Ліплення з пластиліну (технологічна) |
14.04 |
|
|
172 |
Буквосполучення ьо. |
15.04 |
|
|
173 |
Алфавіт.Знак м’якшення. Шарль Перро «Кіт у чоботях».
Створення театралізованих образів (мистецька) |
18.04 |
|
|
174 |
Звуки [у], [йу], букви Юю. Письмо великої і малої літер
Юю. Вправи на релаксацію (фізкультурна, здоров’язбережувальна). |
19.04 |
|
|
175 |
Алфавіт. Знак м’якшення. Буквосполучення ьо. Шарль
Перро «Кіт у чоботях». Створення театралізованих образів (мистецька) |
19.04 |
|
|
176 |
Алфавіт. Звуки [у], [йу], букви Юю. Творчість Шарля
Перро. Малювання фарбами (мистецька) |
20.04 |
|
|
177 |
Звуки [а], [йа], букви Яя. Письмо
великої і малої літер Яя. Вправи на релаксацію (фізкультурна,
здоров’язбережувальна) |
21.04 |
|
|
178 |
Діагностична (підготовча) робота 1. |
22.04 |
|
|
179 |
Алфавіт. Звуки [у], [йу], букви Юю. Чарівний світ
казки. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях (соціальна,
здоров’язбережувальна) |
26.04 |
|
|
180 |
Діагностична (підготовча) робота 2. |
26.04 |
|
|
181 |
Алфавіт. Звуки [а], [йа], букви Яя. Всеволод Нестайко
«Незвичайні пригоди в лісовій школі». Опанування народних традицій
(громадянська, історична). Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях
(соціальна, здоров’язбережувальна) |
27.04 |
|
|
182 |
Діагностична робота. |
28.04 |
|
|
183 |
Робота над помилками. |
29.04 |
|
|
184 |
Закріплення знань про алфавіт. |
03.05 |
|
|
185 |
Закріплення знань про алфавіт. |
03.05 |
|
|
186 |
Повторення вивченого. Середнє з’єднання букв |
04.05 |
|
|
187 |
Повторення вивченого. Нижнє з’єднання букв. |
05.05 |
|
|
188 |
Закріплення знань про алфавіт. Всеволод Нестайко
«Незвичайні пригоди в лісовій школі». Правила безпечної поведінки
в процесі рухової, ігрової діяльності (здоров’язбережувальна,
фізкультурна) |
06.05 |
|
|
189 |
Закріплення знань про алфавіт. |
10.05 |
|
|
190 |
Закріплення знань про алфавіт. |
10.05 |
|
|
191 |
Закріплення знань про алфавіт. |
11.05 |
|
|
192 |
Повторення
вивченого. |
12.05 |
|
|
193 |
Закріплення знань про алфавіт. |
13.05 |
|
|
194 |
Повторення вивченого |
16.05 |
|
|
195 |
Закріплення знань про алфавіт. |
17.05 |
|
|
196 |
Закріплення знань про алфавіт. |
17.05 |
|
|
197 |
Узагальнення вивченого за рік |
18.05 |
|
|
198 |
Узагальнення вивченого за рік. |
19.05 |
|
|
199 |
Закріплення знань про алфавіт. |
20.05 |
|
|
200 |
Закріплення знань про алфавіт. |
23.05 |
|
|
201 |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь |
24.05 |
|
|
202 |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь |
24.05 |
|
|
203 |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь |
25.05 |
|
|
204 |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь |
26.05 |
|
|
205 |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь |
27.05 |
|
|
205 |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь |
30.05 |
|
|
207 |
Повторення вивченого за рік |
31.05 |
|
|
208 |
Повторення вивченого за рік |
31.05 |
|
|
209 |
Повторення вивченого за рік |
01.06 |
|
|
210 |
Повторення вивченого за рік |
02.06 |
|
|
211 |
Підсумковий урок |
03.06 |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар