МАТЕМАТИКА

Онлайн-уроки будуть проводитись на платформі GOOGLE MEET за посиланням:   https://meet.google.com/iai-vbnq-suh

26.05.23






25.05.23
Тема. Самостійна робота. 








20.12.22
Тема. Аналіз діагностичної роботи. Ознайомлення з дією множення.
1. Робота над помилками. 
* Повторення алгоритму додавання і віднімання двоцифрових чисел:
32+17   66-12 
* Одиниці вимірювання. Порівняння : 2м* 20 дм    1м* 10 см
* Геометричний матеріал: накреслити два відрізки. Перший довжиною 5 см, а другий на 3 см довший.
2. Ознайомлення з дією множення.https://www.youtube.com/watch?v=9KIgITWSJrk
3. Знайдіть суму однакових доданків.№1 (с.70).
4. Замініть додавання множенням. №4, 7.
5. Доповніть рівності за зразком і підказками. Завдання 8.
6.  Завдання 9.

16.12.22
                                       Діагностична робота з математики №3

«Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі»

1. Запиши числа. Підкресли «зайве» число у кожному ряду.

а) 60, 30, 50, 40, 55, 10;

б) 65, 23, 31, 5, 20, 77.

2.Запиши числа цифрами.

1 дес. 9 од.,   6 дес.,   7 дес. 2 од.,    5 од.

3.Розв’яжи задачу.

Петрик посадив 25 огірків, а помідорів – на 12 більше. Скільки помідорів посадив Петрик?

4.Обчисли.

95 –50                        80 – 40 + 9

80 + 13                       50 + 20 + 6

 

5. Порівняй (  <, > чи   =)


20 м   *  25 м            4 см  *   4 м

   *   *1 дм       10 см           1 м        6 дм

 6. Накресли два відрізки: один довжиною 8 см, а другий – на 4 см коротший.

Самооцінювання: 


Оцінка вчителя:



14.12.22
Тема. Віднімання виду 70-4
1 Каліграфічна хвилинка . Прописати каліграфічно цифру 9.
2. Розкласти числа за зразком. Завдання 2 (с.63)
Перегляньте навчальне відео.Віднімання чисел виду 40-7, 40-17https://www.youtube.com/watch?v=E9MKSUAzUVM
3. Поясніть спосіб  віднімання чисел: 60-4, 40-7.
4. Завдання 5 (4).
5. Задача 7.Склади задачу за коротким записом. Розв'яжи задачу — почни
міркувати від запитання.
6. Геометричний матеріал. Завдання 8. 
Довжина ламаної АВСІ становить 9 см. Скільки в неї ланок? Добери
числові дані і запиши в зошиті довжини цих ланок. Побудуй ламану
АВСВ відповідно до дібраних даних.
9 см = см + см + ...
АВ = | см,....

16.10.22
Тема. Складені задачі на віднімання суми від числа
1. Математичний диктант: https://www.youtube.com/watch?v=omvVemJiUec

2. Задачі на віднімання суми від числа. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=vHD1Psro4q8
3 Розв`яжіть подібні задачі. Задача 3,5 (c. 51-52)
4. Обчисліть вирази. Завдання 6 (с.52).

12.10.22
Т.ема. Додавання чисел частинами до чисел 4, 3, 2 з переходом через десяток.
1. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=h2nF6-70d7g
2. Завершіть обчислення №4. (с. 32)
3. Знайдіть помилки , виправіть їх №6.
4.Задача 9 (складіть короткий запис до задачі).


09.09.22
Тема. Додавання виду 46+20, 46+2

07.09.22
Тема. Додавання і відніманнядвоцифрових чисел без переходу через розряд.
Переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=8kCYM2awxAo
1. Виконати завдання1,5.
2. Вправа 6 (усно). Інші способи додавання і віднімання чисел.
3. Задачі 8,9.


06.09.22
Вітаю, любі діти!
Тема. Властивості дії додавання

1.Хвилинка каліграфії;

— Випишіть числа четвертого десятка.

34; 12; 43; 56; 44; 47; 50; 53; 41, 39, 85, 36.

2. Робота за підручником (с. 9)

Привіт, друже! Сьогодні вранці, коли ми з сестрою збиралися до школи, матуся запропонувала нам взяти з собою фрукти.
 
Я взяв спочатку 2 яблука, а потім 3 сливи.
 
печ5.png
 
А моя сестра Оленка спочатку взяла 3 сливи, а потім 2 яблука.
 
печ6.png
 
Матуся запитала, скільки кожен з нас взяв фруктів до школи?
 
Я порахував свої фрукти: 2 яблука плюс 3 сливи. В мене вийшло 5 фруктів, бо
2+3=5
 
А Оленка рахувала так: 3 сливи плюс 2 яблука. Теж вийшло 5 фруктів, бо
3+2=5
 
«Чому так вийшло?», — запитала матуся.
«Бо ми рахували ті самі фрукти», — здогадався я.
 
Матуся мене похвалила і пояснила, що в математиці є такий закон. Він називається переставний, бо числа переставляють місцями.
Від перестановки доданків сума не змінюється. а + в = в + а
Після школи, я перевірив цей закон на цукерках. Він дійсно діє! Дивись...
 
печ7.png
Зверни увагу!
Запам'ятай, що завдяки переставному закону додавання, ти можеш додавати числа в будь-якому порядку, як тобі зручніше.

    1. Обчисліть зручним способом №1

    2. Складіть рівності за малюнком №2

   3. Обчисліть зручним способом №3,4.

   4. Задача №5.

    Д. з с. 10, приклади 6.

 27.05.22     Вітаю! Останній дзвоник! МИ вже другокласники!



24.05.22
   Вітаю!
   Завдання на сьогодні:
1. Попрацюйте за таблицею. Завдання 1(с.23) 
2. Розв`яжіть рівняння. Завдання 6. 
3. Прочитайте правило 4 рази. Завдання 7.
4. Розв`яжіть задачу. Завдання 10.


23.05.22
   Вітаю!
   Завдання на сьогодні:
1. Пригадайте круглі числа. (10,20,30,40...90,100).
2. Попрацюйте за таблицею. Завдання 1(с.4) 
3. Запишіть сусідів. Завдання3.
4. Розв`яжіть рівняння. Завдання 6. 
5. Прочитайте правило 4 рази. Завдання 7.
6. Розв`яжіть приклади за алгоритмом. Завдання 8.
7. Розв`яжіть задачу за зразком. Завдання 11( зразок), 12.


20.05.22
   Вітаю!
   Завдання на сьогодні:
1. Пригадайте круглі числа. (10,20,30,40...90,100).Завдання 1(с.62)
2. Попрацюйте за таблицями. Завдання 2.
3. Продовжте ряд. Завдання3.
4. Розв`яжіть рівняння. Завдання 5. 
5. Прочитайте правило 4 рази. Завдання 7.
6. Завдання 8,11.
7. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 10.


17.05.22
   Вітаю! 
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел десятого  десятку: 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98,99, 100. Виконайте завдання 1, 2. (с. 22).
2. Прочитайте правило 4 рази. Завдання 3.
4. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=VBs3PuD1utE
    Виконайте завдання  5.
5. Хвилинка Знайка. https://www.youtube.com/watch?v=EG_3ALQ5GBM. Виконайте завдання 7.
5. Розв`яжіть задачі . Завдання 9.
6. Прочитайте алгоритм побудови відрізка та побудуйте відрізок заданої довжини. Завдання 10.


16.05.22
   Вітаю! 
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел десятого  десятку: 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98,99, 100. Виконайте завдання 1, 2. (с. 5).
2.  Продовжіть ряд чисел. Завдання 3.
3. Прочитайте правило 4 рази. Розв`яжіть рівняння. Завдання 6.
4. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=VBs3PuD1utE
    Виконайте завдання  8.
5. Розв`яжіть задачі . Завдання 11.
6. Прочитайте алгоритм побудови відрізка та побудуйте відрізок заданої довжини. Завдання 12.

13.05.22
   Вітаю! 
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел восьмого  десятку: 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90. Виконайте завдання 1, 2. (с. 59).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 7 з переходом через десяток. Завдання 4.
3.  Розв`яжіть приклади спираючись на вивчений алгоритм. Завдання 5.
4. Виконайте завдання 7, 8.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 11.

10.05.22
   Вітаю! 
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел восьмого  десятку: 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80. Виконайте завдання 1, 2. (с. 24).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 8 з переходом через десяток. Завдання 5.
3.  Вставте пропущений знак. Завдання 6.
4. Виконайте завдання 7, 8.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на знаходження невідоього зменшуваного. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 10.

09.05.22

   Вітаю!
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел восьмого  десятку: 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80. Виконайте завдання 1, 2. (с. 5).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 8 з переходом через десяток. Завдання 5.
3.  Розв`яжіть приклади спираючись на вивчений алгоритм. Завдання 6.
4. Виконайте завдання 7, 8.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на різницеве порівняння. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 11.
6. Виміряйте довжину відрізків. Завдання 12.

06.05.22
   Вітаю!
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел сьомого  десятку: 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70. Виконайте завдання 1, 2. (с. 58).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 8 з переходом через десяток. Завдання 5.
3.  Розв`яжіть приклади спираючись на вивчений алгоритм. Завдання 6.
4. Виконайте завдання 7, 8.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на різницеве порівняння. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 11.
6. Виміряйте довжину відрізків. Завдання 12.

03.05.22

  Доброго ранку! Мирного неба всім!
  Сьогодні : 
1. Вивчіть назви чисел шостого десятку: 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60. Виконайте завдання 2,  3. (с. 22).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Завдання 5.
3.  Розв`яжіть приклади спираючись на алгоритм. Завдання 6.
4. Виконайте завдання 7, 8.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на різницеве порівняння. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 10.

02.05.22 

  Доброго ранку! Мирного неба всім!
  Сьогодні : 
1. Вивчіть назви чисел шостого десятку: 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60. Виконайте завдання 2,  3, 4, (с. 5).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Завдання 5.
3.  Розв`яжіть приклади спираючись на алгоритм. Завдання 7
4. Виконайте завдання 8, 9.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на різницеве порівняння . Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 12.

29.04.22
   Доброго ранку! Мирного неба всім!
   Сьогодні : 
1. Повторіть назви чисел п`ятого десятку: 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50. Виконайте завдання 2,  3, 4,5 (с. 63).
2. Повторіть  таблицю додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Завдання 6.
3.  Розв`яжіть приклади спираючись на алгоритм. Завдання 7
4. Виконайте завдання 8, 9.
5. Розгляньте алгоритм розв`язання задачі на різницеве порівняння . Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 11.

26.04.22

 Мирного дня!

 Завдання на сьогодні:

1. Повторіть назви чисел п`ятого десятку: 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50. Виконайте завдання 3, 4,5 (с. 23).
2. Прочитайте алгоритм віднімання чисел з переходом через розряд. Завдання 7.
3. Розв`яжіть приклади спираючись на алгоритм. Завдання 8.
4. Завдання 11.
5. Дайте відповідь на запитання за зразком. Завдання 12.

25.04.22
   Доброго ранку!
   Завдання на сьогодні:
1. Вивчіть назви чисел п`ятого десятку: 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50. Виконайте завдання 3, 4. (с. 5)
2. Вивчіть таблицю додавання числа 4 з переходом через десяток. Завдання 7.
3. Розв`яжіть приклади спираючись на вивчену таблицю. Завдання 8.
4. Допоможіть Хвалькові знайти невідоме число. Завдання 9.
5. Дайте відповідь на запитання за зразком. Завдання 13.

22.04.22
Вітаю! 
1. Повторіть назви чисел четвертого десятка. Завдання 1 (с.58).
31, 32 ,33, 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40.
2. Запишіть "сусідів" наведеного числа. Завдання 4.
3. Повторіть алгоритм додавання одноцифрового числа з переходом  через розряд. Розв`яжіть приклади.  Завдання 7.
4. Розв`яжіть задачу на збільшення числа на кілька одиниць. Завдання 12.
5. Допоможіть Кнопочці виміряти довжину відрізків. Завдання 13.

19.04.22
1. Повторіть назви  чисел четвертого десятка. 
31, 32 ,33, 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40.
2. Хвилинка Знайка. Повторіть алгоритм додавання одноцифрового числа з переходом  через розряд. Завдання 6.
3. Розв`яжіть приклади за зразком. Завдання 7.
4. Розгляньте зразок задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Завдання 9.  Розв`яжіть задачу за зразком. Завдання 10.
5. Виконайте конкурсні завдання  (с. 26)

18.04.22
   Вітаю!
   Пропоную на сьогодні такі завдання:
1. Вивчіть напам`ять числа четвертого десятку . Завдання 1 (с. 5).
31, 32, 33. 34, 35, 36. 37, 38, 39, 40.
2. Знайдіть у таблиці числа від 23 до 30; від 31 до 36. Завдання 2.
3. Виконайте завдання 5. 
4. Перегляньте навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=4F8FAuj8sBA
5. Розв`яжіть приклади за наведеним алгоритмом. Завдання 9.
6. Розв`яжіть задачу за зразком. Завдання 11.

15.04.22
   Вітаю!
   Завдання на сьогодні:
1. Повторіть назви чисел третього десятка. Завдання 1-3 (с. 63).
2. Доповніть число до 10. Завдання 7.
3. Розв`яжіть приклади .Завдання 9.
4. Уважно прочитайте правило (4 рази). Допоможіть Кнопочці виміряти довжину відрізків. Завдання 10.
5. Розв`яжіть задачі за зразком. Завдання 12.

12.04.22
   Вітаю!
1. Повторіть назви чисел третього десятка. Завдання 1 (с. 25).
2. Обведіть в таблиці числа: 10,16, 23, 28,29. Завдання 3;4.
3. Розв`яжіть приклади за зразком. Завдання 7.
4. Перегляньте навчальне відео. https://www.youtube.com/watch?v=dSWJYTKTl9A
Прочитайте правило ( 4 рази). Виконайте завдання 8.
5. За малюнками усно складіть задачі, Запишіть відповіді. Завдання 10.
  
11.04.22
  Вітаю ! Всім мирного ранку!
  Завдання на сьогодні:
1. Вивчіть числа третього десятку. Завдання 1, 2 (с. 7).
2. Обведіть в таблиці числа. Завдання 3.
3.Стань розумником! Прочитай правило знаходження суми двоцифрового і одноцифрового числа. Розв`яжи приклади за зразком. Завдання 6.
4 Подайте величину в менших одиницях за зразком. Завдання 7.
 5. Перегляньте навчальне відео. https://www.youtube.com/watch?v=u57FLKOIxto
6. Усно розв`яжіть задачу 11.
7. Виконайте конкурсні завдання 12.
  
 08.04.22
   Вітаю всіх!
1. Виконайте завдання Знайки. Завдання 2(с. 62).
2. Прочитайте правило 4 рази. Виконайте завдання 3.
3. Допоможіть Хвалькові заповнити "ромашку". Завдання 5.
4. Геометричний матеріал. Завдання 6,7.
5. Уважно прочитай зразок розв`язання задачі на знаходження остачі. 
Розв`яжіть задачу на знаходження остачі. Завдання 9.

05.04.22
    Тримайте завдання:
1. Розташуйте числа в порядку зростання (від найменшого до найбільшого). Завдання 3 (с. 22)
2. Хвилинка Знайка. Перегляньте відеоматеріал. https://www.youtube.com/watch?v=mdxEiKlEU7g   Прочитайте текст. Завдання 5. Виконайте завдання 7.
3.Допоможіть Хвалькові заповнити ромашку. Завдання 8.
4. Розв`яжіть задачу на знаходження суми. Завдання 10.
5. Прочитайте правило 4 рази . Розв`яжіть задачу, визначте її вид. Завдання 11.
 
  04.04.22  
   Вітаю! 
1. Розташуйте числа в порядку спадання ( від найбільшого числа до найменшого). Завдання 3 (с.5)
2. Визначте закономірність , продовжіть ряд чисел. Завдання 4.
3. Порівняйте величини. Завдання 7.
4. Допоможіть Кнопочці знайти невідоме число. Ров`язати рівняння. Завдання 8. 
5. Прочитайте правило. відтворіть з пам`яті.  Зверніть увагу на запис короткої умови.

Розв`яжіть задачу на знаходження суми. Завдання 10.


01.04.22

   Вітаю! Рухаємося вперед;

1. Розташуйте числа в порядку зростання. Завдання 3 (с.66)

2. Порівняйте величини . Завдання 8 (с.67).

3. Розв`яжіть задачі. Завдання 11. (с.68)

  29.03.22

 Вітаю! Рухаємося вперед;

1. Допоможіть Кнопочці знайти невідоме число. Завдання 6 ( с25).

2. Порівняйте величини за зразком. Завдання 6 ( с.25)

3. Розв`яжіть арифметичну задачу за зразком у робочому зошиті. Завдання 10 (с.26)  

     28.03.22

      Вітаю! Рухаємося вперед:

1. Відновіть приклади. Завдання 5( с.8).

2. Запишіть в  дециметрах. Завдання 6. (с. 8)

3. Розв`яжіть арифметичну задачу за зразком у робочому зошиті. Завдання 9 (с.9)  

    

 25.03.22

        Вітаю!

    Трішки завдань на сьогодні;

1.Запиши в дециметрах. Завдання 7 ( с.67 ).

2. Усно складіть задачі за умовами. Розв`язок запишіть. Завдання 11 ( с.68 ).

3. Розв`яжіть ланцюжок прикладів за 4 хвилини. с.69


      22.03.22

      Вітаю,  любі діти.

Завдання на сьогодні:

1.Виконайте завдання Знайки зазразком.  Завдання 3 ( с.22).

2.Запишіть в дециметрах за зразком. Завдання 7 ( с.23).

3.Допоможіть Хвалькові накреслити пряму. Завдання 9 ( с.23 ).

4. Розв`яжиіть усно залачу. Завдання 13 ( с.24).


     21.03.22

       Вітаю, діти.

Завдання на сьогодні:

1.Знайдіть невідоме число. Завдання 7. (с. 6)

2.За зразком усно складіть задачі, напишіть відповідь. Завдання 10. (с. 7)

3.Пограйте в гру "Великі перегони" (с. 8).


      18.03.22.

       Вітаю, діти.

Завдання на сьогодні:

1..Розв`яжіть прикдади. Завдання 5. (с. 61)

2. Допоможіть Хвалькові ,позначити всі відрізки , зображені на рисунку.

 Завдання 6. (с. 61)

3.Розв`яжи ланцюжок( с. 63).



15.03.22 Р.

Дітки, бажаю нам миру понад усе та віримо в перемогу!!!

                 Завдання з математики на 15 березня.

1.Прочитайте правило та відтворіть з пам`яті. Завдання 2. (с. 23)
2.Виконайте завдання 3, завдання 5 ( усно). (с.23-24)
3.Розв`яжіть прикдади. Завдання 6. (с. 25)
4.Допоможіть Коротулькам записати відрізки, зображені на рисунку.
 Завдання 8. (с. 25)

Бажаю успіхів!

   14.03.2022 

Вітаю, мої любі інтелектуали!
Розпочинаємо дистанційне навчання.
Пропоную вам такі завдання:

1. Допоможіть Кнопочці виконати завдання №3 (ст.5);
2. Вивчаю математичні явища. Розв`язати приклади за зразком. Завдання №6 (ст.6);
3. Ви учасники великих перегонів. Оберіть автомобіль, на якому братимеш участь в авторалі та розв`яжіть приклади за 4 хвилини. (ст.8)

Бажаю успіхів!

Надсилайте фотозвіт у Viber.

Посилання : 

https://invite.viber.com/?g=XXs3xf1iwU0FKbXcJRXr7bJNcza0Oohv




     

Немає коментарів:

Дописати коментар