Онлайн-уроки будуть проводитись на платформі GOOGLE MEET за посиланням: https://meet.google.com/iai-vbnq-suh
26.05.23
25.05.23
Упізнай його, мій друже,
Спинка, ноги, голова —
Все зелене, як трава.
Ще й швидкий, як вітерець,
Милий …
22.05.23
- Які книжки є у власній домашній бібліотеці? Чи приходилось тобі дарувати книжки своїм друзям? Які саме? Які твори плануєш причитати і влітку?
3. Прислухайтеся!
19.05.23
Тема уроку: Усе починається з мами. М.Пономаренко "Якщо говорити між нами..". С. Андрійович "Маму потрібно не тільки любити".
Марі́я Анто́нівна Пономаре́нко (8 березня 1945, Левків) — дитяча письменниця.
15.05.23
Перегляд відео "Пасха"
https://www.youtube.com/watch?v=qSugQZxDyYQ
08.05.23
Тема уроку: Розділ "Усе так цікаво довкола". Перевір себе (с.117 ).
Продовжіть речення.
1. Назва прочитаного розділу...
2.Автором твору «До ре мі фа соль ля сі до» є…
Поміркуй та дай відповідь на питання.
3. Як можна «лікувати» на́стрій людини?
4. Яке значення має відкриття Левенгука?
(виконану роботу сфотографувати та відправити мені у Вайбері)24.04.23
https://www.youtube.com/watch?v=TJh5TU5m4Kk
- Як ви думаєте, чому авторка дала твору "музичну назву"?
- Що для вас виявилось новим у творі?
- Як ви вважаєте, бабуся полікувала настрій онучки?
- Що або хто тобі допомагає "лікувати" поганий настрій?
- Придумай продовження твору і розкажи.
В українській мові більшість слів змінюється. Наприклад, ми говоримо: цікава книга, цікаві книги; летить ракета, летять ракети; два роки, двох років і т. ін.
Як бачимо, одна частина кожного з цих слів змінюється, а друга лишається незмінною:
цікав-а книг - a лет-ить ракет-а дв-а рок-и
цікав-і книг-и лет-ять ракет-и дв-ох рок-ів
Незмінна частина слова є основою, а змінна — закінченням.
Основа — це частина слова без закінчення.
Наприклад: парт-а, парт-и, парт-ою. Основа виражає лексичне значення слова. Тому вона є спільною для всіх форм слова: дружн-ий, дружн-ого, дружн-ими. Позначення основи слова — квадратні дужки знизу ( ).
Основа слова може складатися лише з кореня: вода, село, тихий. Крім кореня, до її складу можуть входити префікси й суфікси: деревце, прамова, приказка.
Лексичне значення слова виражається основою, а граматичне значення — закінченням. Наприклад, у прикметникові ніжна закінчення -а вказує на такі граматичні значення, як жіночий рід, називний відмінок, однина.
Закінчення — це змінна значуща частина слова, яка виражає його граматичне значення (рід, число, відмінок, особу, час та ін.) і служить для зв’язку слів у словосполученні і реченні.
Закінчення пов’язує слова в реченні й водночас утворює нову форму слова (словоформу). Наприклад, рослина, рослини, рослині, рослиною — не нові слова, а різні форми того самого слова.
Щоб виділити в слові закінчення, треба змінити слово, тобто утворити кілька словоформ. Змінна частина слова й буде закінченням, наприклад: дуж-ий, дуж-ого, дуж-ими.
Слід пам’ятати, що в змінних словах обов’язково є закінчення, хоча воно може бути нульовим, тобто таким, що не виражається звуком і не позначається буквою, але має певне граматичне значення, наприклад: лев, студент (чол.рід, одн., наз. відм.), ніч (жін.рід, наз. або зн. відм.), приніс (мин.час, чол.рід, одн.).
Закінчення виражає різні граматичні значення: роду, числа, відмінка в іменниках і прикметниках; особи і числа в дієсловах теперішнього і майбутнього часу, числа і роду в дієсловах минулого часу тощо.
Виділити в змінних словах основу і закінчення не завжди легко. Наприклад, де основа в словах малюєш, лінія, чують ? Якщо виділити основу і закінчення на письмі, то ці слова поділяються так: малю-єш, ліні-я, чу-ють. Але поділ здійснено неточно. Відомо, що букви я, ю, є після букв на позначення голосних передають два звуки: [йа], [йу], [йе]. Якщо наведені слова поділити на основу і закінчення за звуками, то межа між ними проходитиме в іншому місці: [мал’уٰй-еиш], [л’ін’ій-а], [чуٰй-ут’]. Отже, основа в цих словах малюй-, ліній-, чуй-, а закінчення відповідно - еш, -а, -уть.
Незмінні слова на основу і закінчення не поділяються. Вони мають лише основу: вперед, сьогодні, тихо.
10.04.23
10.04.23
Скоромовки
На покосі
косар косою косить.
Ворона
проворонила вороненя.
-Чим цікаві ці скоромовки? Які слова схожі?
«Посадив дерево – себе прославив, посадив сад – рід
прославив».
Багато тисяч років тому жив-був собі корінь
"сад". Знайшли його люди і почали думати, що з ними робити. А корінь
і каже:
« Посадіть мене, і я розростусь у велике
красиве дерево.»
Посадили
люди корінь "сад" і став він рости. Спочатку один паросток пустив,
потім другий, третій... Багато паростків з'явилось від кореня "сад". Утворіть та запишіть ці слова.
Всі вони на
корінь подібні і своє щось у кожному є. Ось яке дерево виросло.
-Вправа 7(с.84). Вставте у речення слова, що мають спільний корінь з виділеним словом.
- Вправа 8. Спишіть текст. Підкресліть споріднені слова. Позначте у них корінь.
07.04.23
-Сьогодні ми з вами опрацюємо «Легенду про дівчину Україну», збагатимо знання про традиції нашої держави; розширимо читацькі інтереси, удосконалимо знання про народні легенди: https://www.google.com/search?client=opera&q=«Легенда+про+Україну»+(продовження)&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:b36151b4,vid:8WSpsNZy0f8
Легенда- це розповідь про якісь події чи життя людей, оповита казковістю та фантастикою.
-Якими талантами Бог наділив дітей різних національностей?
-Який дар отримала українка?
-Які українські пісні ви знаєте? Пригадайте українські народні пісні,які ми вивчали і прослуховували на уроці мистецтва?(«Ой на горі жито», »Іди,іди дощику!»,»Ой,у гаю при Дунаю»,колискова»Котику сіренький»)…
-А яка українська народна пісня є найпопулярнішою в наш час?(«Ой ,у лузі червона калина похилилася»).
Дослідіть, які елементи казковості й фантастичності присутні у легенді? Навчіться стисло переказувати легенду.
03.04.23
Читання слів: поселив, почали, просити; не квапились, мандрували, милувалися, побачили; оглянувся, побачив, здивувався, переконався, сподобались; віддам, пильнувати, боронити, орють, захищають,назвали...
- Усі слова, з якими ви щойно працювали, вам трапляться у творі «Легенда про Україну». Кому належать ці дії, ви скажете, прослухавши текст.https://www.youtube.com/watch?v=megrXK46zDo
Яку легенду ви прослухали? Чи сподобалася вам «Легенда про Україну»? Яка частина твору примусила вас хвилюватися? Коли ви відчули полегшення, радість?
- Прочитайте легенду мовчки. Визначіть, між якими дійовими особами точилася розмова-діалог.
Прочитайте прислів'я:
♦ Український народ своєї Батьківщини патріот.
Рідний край - земний рай!
♦ Хто себе остерігає, той клопоту не має.
♦ Людина без Батьківщини - як соловей без пісні.
♦ Скромних та ввічливих скрізь поважають.
- Чи зрозумілим є їх значення? Поміркуйте, чи можуть ці висловлювання охарактеризувати окремі частини твору.
- Про що розповіла вам «Легенда про Україну»? Якими ви собі уявили козаків? Які риси козаків сподобалися Господу? А вам? Яка частина легенди викликала найбільше напруження? Чи виконали козаки наказ Творця? Яким чином? Яка головна думка твору? Поміркуйте, як сучасні українці продовжують справу козаків?
13.03.23
06.03.23
Уявіть собі,
що людина сидить у в’язниці. Це не якийсь розбійник, злодій. Його вина тільки в
тому, що він щиро прагне щасливої долі для свого поневоленого народу, піднімає
на захист людей своє полум’яне слово. У камері високо під стелею — заґратоване
віконечко з похмурим петербурзьким небом. А перед очима — рідна Україна,
квітуючий вишневий садочок біля старенької білої хати, селяни, що йдуть
потомлені зі свого поля. Бринять дівочі чисті й дзвінкі співи. І народжується
вірш — перлина, у якому ні слова суму, розпачу, образи, а лише світлий спогад,
мрія, ідеал життя.
Про знаний усіма щирими українцями вірш Т. Шевченка «Садок вишневий коло хати…» ми й будемо говорити сьогодні. Прослухайте аудіозапис вірша.https://www.youtube.com/watch?v=Ph3RO9Yd-HY
Прочитайте виразно вірш «Садок вишневий коло хати…»
— Яку пору
року зображено у вірші?
На території
України солов’ї з’являються в середині квітня — на початку травня. Весь період
гніздування займає приблизно два місяці, починаючи з перших чисел травня до
кінця червня. У липні молоді солов’ї стають самостійними й починають вести
одиночний спосіб життя. Відліт триває з кінця серпня до початку вересня. У вподобаних місцях
солов’ї гніздяться щороку, тому дуже важливо не порушувати ту обстановку, в
якій вони гніздилися в попередні роки. Молоді солов’ї теж повертаються до
місцевості, де вони вивелися. І чим більше таких «солов’їних місць» буде
залишати людина, тим більше в нас буде весняних солов’їних співів.
— Як ви
думаєте, чому Т. Г. Шевченка знають і люблять у всьому світі? Чому його поезії
(або уривки з них) знають напам’ять багато українців, навіть тих, хто живе за
кордоном?
Д.з. Вивчити вірш
Т. Шевченка напам’ять, уміти виразно його розповідати, висловлювати власні почуття та враження.
28.02.23
Вправа « Упізнай з першого погляду»
- Швидко впізнайте і прочитайте пірамідки слів з
відсутніми літерами.
Кл-н
б-з-к
Р-м-шк-
л-щ-н-
Б-р-з- -г
-р-к
Т-п-л- в-рб-
- Де ви можете зустрітися з цими деревами. Чому не в саду ? Де є парки ? Для чого парки ?
- Сьогодні ми вирушимо до парку разом із сучасною
письменницею, поетесою, перекладачкою Катериною Міхаліциною познайомимось з
тими, хто живе у парку.
- Як ви думаєте, що росте і живе в парку?
Дерева Квіти Трави
Парк Птахи
Метелики
Мурашки
- Як ви думаєте, якщо ми помандруємо до парку разом
із книгою К.Міхаліциної, про що йтиме мова в цьому творі?
Прослухайте твір К.Міхаліциної «Хто росте
у парку» https://www.youtube.com/watch?v=PJtoveAHFPk
Гінкго – одне з найстаріших дерев
нашої планети, виникло приблизно 300 млн. років тому, і є пращуром сосни та
ялини, але замість хвої у нього віялоподібне листя. Гінкго є пам’яткою природи
світового значення і занесене до Червоної книги світу.
У Японії та Китаї насіння гінкго
вважають делікатесом і розводять як плодове дерево. Це насіння гінкго має
солодкуватий смак – щось середнє між печеною картоплею й каштаном. Їдять його
підсмаженим, висушеним або печеним. Деревина гінкго стійка до вологи. Це дерево
є символом японської столиці – Токіо.
- Чи
сподобалася вам казка? Що вас здивувало, захопило, було несподіваним? Яка це
казка? Хто її автор?
- Хто є головним
героєм казки?- Хто ріс у парку?- Яке питання хвилювало паросток?- Що вирішив
зробити паросток?- До яких дерев він звертався?- Скільки великих дерев росло в
парку?- З скількох частин складався паросток?- До скількох дерев він звернувся
після зустрічі з березою?
Тестова перевірка
1. До якого жанру належить цей твір?
а) оповідання; б) літературна казка; в) народна казка.
2. Головний герой цієї казки?
а) листочок; б) стебельце; в) паросток.
3. Кого шукав паросток?
а) друга; б) на кого схожий; в)
метелика.
4. Яким в кінці став паросток?
а) задоволеним; б) здивованим; в)
щасливим.
20.02.23

Журавлі летять трикутником, або як в народі кажуть “ключем”.
Журавлиний ключ рухається злагоджено і чітко. На чолі кожної зграї летить вожак, що задає ритм польоту. Решта птахів летять за ним в 2 ряди. Ті, що летять позаду, точно повторюють рухи його крил. Завдяки такій дисципліні журавлі не налітають одне на одного, чітко тримають дистанцію і можуть пролетіти багато тисяч кілометрів.
Журавель – птах знаменитий. В казках, байках, легендах, піснях, прислів’ях часто згадується журавель. У багатьох народів цей птах – символ вірності, щастя, довгого життя. Сьогодні ми познайомимося з віршем "Журавлі" автор ОЛЕКСАНДР ОЛЕСЬ. ПРИЛЕТІЛИ ЖУРАВЛІ пісня (+) з текстом-караоке - муз Анна Олєйнікова, сл Олександр Олесь, вик. Ксенія Оцел, вокальна студія Джерельце https://www.youtube.com/watch?v=d7nqgsbn1hI
Чистомовка.
На-на-на - надійшла весна.
Лі-лі-лі - прилетіли журавлі.
Ель-ель-ель - з невідомих земель.
Чі-чі-зі - поселились в лузі.
Швидке читання скоромовки.
Жовторотий журавлик жадібно жував жирненьку жабку.
Читання вірша "Журавлі" автор ОЛЕКСАНДР ОЛЕСЬ9 (с.58)
-Хто веде розмову з журавлями?
-Як називають їх діти? (веселиками) Чому?
Ось послухайте, діти, як про це написав поет Г. Паламарчук.
Тому веселиками звуться журавлі,
Що прилітають до веселої землі.
Що теплий день приносять на крилі.
Лиш навесні веселики вони.
А журавлями звуться восени,
Бо журяться, у вирій летячи,
Бо не заміниш рідний край нічим.
Вибіркове читання.
Прочитати речення, в кінці яких стоїть ?
Знайдіть і прочитайте речення з трьох слів, чотирьох.
Прочитайте найдовше речення.
-Які емоції викликав у вас цей вірш? Навчіться його виразно читати.
13.02.23
Заснув — і упав уві сні.
Якби не упав уві сні.
Сидів би він ще на
сосні.
Прочитайте чистомовку.
На-на-на — сіла горличка одна.
Но-но-но — сонце загляда в вікно.
Не-не-не — вранці не буди мене.
Ни-ни-ни — дочекалися весни.
Ні-ні-ні — сонце у вікні.
Розчитування за складовою таблицею
|
|
а |
о |
у |
и |
і |
е |
я |
ю |
є |
|
фл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
бр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
скл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
збр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
цв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
— Що ви
пам’ятаєте про життя Володимира Сенцовського? https://mala.storinka.org/життєвий-та-творчий-шлях-володимира-сенцовського.html
— Які його твори ви читали?
— Володимир Сенцовський у своїх оповіданнях створює образ допитливої, доброї дитини.
Прочитайте оповідання В. Сенцовський «Іде Андрійко вулицею».
13.02.23

Вправа 8
— Прочитайте текст за особами.
— Про що ви дізналися з прочитаного? Дайте відповідь письмово.
— Із другого речення випишіть слово, правопис якого треба запам’ятати.
10.02.23
06.02.23
- Тату, а я можу стати чарівником? - якось запитав маленький Ростик.
- Навіщо тобі? - здивувався тато.
- Щоб геть усе, що забажаю, збувалося.
- А чого б тобі хотілося найдужче?
Ростик на мить замислився, глибокодумно посмикав себе за вухо і сказав:
- Я, знаєш, чого хотів би? Цілісінький пуд шоколаду!
- Овва, який у тебе вовчий апетит! - засміявся тато. Навіть для чарівника пуд шоколаду забагато. Від такої кількості і в нього живіт може луснути. Або розболиться , що швидка допомога примчить. Ні, Ростику, твоє бажання якесь, я б сказав, несерйозне. Навіть безвідповідальне.
- Ну, тоді я... я зробив би, щоб завжди в нас було літо. Щоб весь час сонечко гріло. Усе росло. І бідні пташки в рій не відлітали. І купайся цілий рік.
- По-перше, - заперечив тато, - є чимало таких місць на землі, де ніколи не буває ні снігу, ні морозу. І ходи собі в майці й шортах цілий рік. А по-друге, ти що не любиш весни, коли прокидається всяка билиночка, коли все оживає, цвіте, радіє життю? Або візьми ти осінь! Цієї пори весь світ наче в золоті. І ниви, й городина, і садки щедро дарують нам свої плоди. Й білосніжна зима теж не гірша. Тут тобі й новорічна ялинка. І на санчатах спускайся донесхочу. І на ковзанах бігай. І сніговика ліпи... Ні, щось ти не все, Ростику, продумав до кінця.
- Тату, а я можу стати чарівником? - якось запитав маленький Ростик
.- Навіщо тобі? - здивувався тато.
- Щоб геть усе, що забажаю, збувалося.
- А чого б тобі хотілося найдужче?
Ростик на мить замислився, глибокодумно посмикав себе за вухо і сказав:
- Я, знаєш, чого хотів би? Цілісінький пуд шоколаду!
- Овва, який у тебе вовчий апетит! - засміявся тато. Навіть для чарівника пуд шоколаду забагато. Від такої кількості і в нього живіт може луснути. Або розболиться , що швидка допомога примчить. Ні, Ростику, твоє бажання якесь, я б сказав, несерйозне. Навіть безвідповідальне.
- Ну, тоді я... я зробив би, щоб завжди в нас було літо. Щоб весь час сонечко гріло. Усе росло. І бідні пташки в рій не відлітали. І купайся цілий рік.
- По-перше, - заперечив тато, - є чимало таких місць на землі, де ніколи не буває ні снігу, ні морозу. І ходи собі в майці й шортах цілий рік. А по-друге, ти що не любиш весни, коли прокидається всяка билиночка, коли все оживає, цвіте, радіє життю? Або візьми ти осінь! Цієї пори весь світ наче в золоті. І ниви, й городина, і садки щедро дарують нам свої плоди. Й білосніжна зима теж не гірша. Тут тобі й новорічна ялинка. І на санчатах спускайся донесхочу. І на ковзанах бігай. І сніговика ліпи... Ні, щось ти не все, Ростику, продумав до кінця
2. - Про що розповідав автор в оповіданні?
- Чи всі мрії сина схвалив тато? Чому?
- Яку жартівливу пораду дав тато Ростику, щоб він став чарівником?
- Про що ти мрієш? Як гадаєш, що потрібно для здійснення твого бажання
03.02.23
Тт, Ґґ, Пп; твердий, мале, працьовита.
- На що вказують прикметники? На які запитання відповідають
прикметники? Згрупуйте прикметники за питаннями: який? яка? яке? які?
Добрий, чудова, хороше, славні; запашні, духмяне, ароматна,
приємний, розумна, кмітливий, мудре.
Виконання вправ 1 (с.32), 3 (с.33), вправа 4,
с.33
Знайдіть
«Зайве» слово серед запропонованих.
♦
Веселий, радісний, смішливий, малий.
27.01.23
24.01.23.
Гра «Віднови вислови»
— Розділіть на окремі слова. Прочитайте вислови.
✵ НАВСЕДИВЛЮСЯВЛАСНИМИОЧИМА.
✵ МИПРАЦЮЛЮБИМОЩОВТВОРЧІСТЬПЕРЕЙШЛА.
✵ ЯЛЮБЛЮКОЛИЄВДОМІДІТИ
ІКОЛИВНОЧІВОНИСМІЮТЬСЯ.
— Хто автор цих рядків?
— Поясніть ці вислови.
— Поясніть, як ви зрозуміли напис на дошці.
![]()
— Про що це свідчить? (Це свідчить про багатогранність його таланту.)
Прочитайте вірш М. Рильського «Синові».
— Яким ви уявляєте маленького хлопчика, майбутнього поета?
— Чим зворушив вас цей вірш?
— Між ким ведеться розмова у вірші?
— Що відповів син?
Стати лікарем, вчителем, інженером можна за 5 років. А щоб стати людиною, необхідно вчитися усе життя. Для того, щоб вважати себе справжньою людиною, ми повинні мати такі якості як милосердя, доброту, чесність, вміння співчувати. Усі батьки прагнуть виростити своїх дітей справжніми людьми, яких усі поважають, шанують, люблять. Сенс людського життя проявити найповніше своє покликання і залишити після себе помітний слід на землі.— Продовжте речення: «Бути людиною — це означає…».
Цікаво знати.
✵ Вулицю, на якій жив і працював Максим Рильський у місті Києві, названо на його честь.
✵ 3 1972 року в Україні засновано щорічну премію імені Максима Рильського за кращий переклад українською мовою творів світової літератури.
Домашнє завдання.
Навчитись виразно читати вірш. Скласти усний твір-роздум «Ким ти хочеш бути…».
18.01.23
1. Каліграфічна хвилинка. Прописати літери Н ,н.
2. Слова, які відповідають на питання хто? або що?
https://www.youtube.com/watch?v=UbFCa7LKMzY
3. Вправа 11 ( с. 127). Спишіть, підкресліть слова, які відповідають на питання хто?
16.01.23
19.12.22
16.12.22
Вправа «Моє ім’я»
Запишіть на папері першу літеру свого імені. У наступних рядках назву квітки, рису характеру, які починалися б цією літерою. Доповніть фразою про своє хобі. Прочитайте свої записи один одному.
ІІ.
Перевірка домашнього завдання
1.Фронтальне опитування.
- Який
розділ ми почали вивчати на минулому уроці?
- Які народи склали ці
казки?
Щоденні 5
Слухаю і розумію https://www.youtube.com/watch?v=_0YcLLkfqPk
-Який народ склав цю казку?
-До якої української казки вона подібна?
-Хто головна дійова особа казки?
-Кого зустрів млинець на своєму шляху?
Вправа «Ми художники»
А зараз ви станете справжніми художниками. Будете малювати картину до цієї казки.Як ви гадаєте, чи однакові у нас будуть картини? .Демонстрація готових картин до казки.
Складаємо діалог.
Уявіть, що зустрілися млинець і Колобок. Про що, на вашу думку вони могли б говорити? Складіть діалог.
15.12.22
Діагностична
робота
Мовна тема.
Розподіл слів за смисловою ознакою
1.
Виберіть речення, в якому всі слова вжито в правильному значенні.
А)У небі ходять ворони.
Б)На гілці тьохкає соловейко.
В)Бджола цвірінькає і збирає нектар.
Пряме значення
Переносне значення
Солодкі слова, солодкий чай,
золоті прикраси, золоте серце, холодний погляд, холодний суп.
Ми пишемо диктант.
Я клацав комп’ютерною мишкою, і
раптом поруч пробігла сіра мишка.
На подвір’ї нашої школи ростуть
берези.
весело
повільно
хутко
Хоробрий відпочивати
Працювати мовчати
Друг боягузливий
Говорити ворог
Рекс
До нашого під’їзду прийшов (С,с)обака (Р,р)екс. У нього була перебита лапа. Хлопці (Б,б)оря і (С,с)ашко лікували (П,п)есика. Він швидко одужав. Тепер (Р,р)екс став вартовим під’їзду.
Складіть і запишіть два речення, щоб це слово мало різні значення.
|
Самооцінювання Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Потрібно було подумати. |
Мені була потрібна допомога. |
Мені було дуже складно |
12.12.22
2. Прочитайте казку" Курочка, мишка та півник".3. Вправа " Я дослідник"- До якої української казки подібна ця казка?- Порівняйте ці казки.12.12.22
05.12.22
11.11.22
Бурі бобри брід перебрели,
Забули бобри забрати торби.
2. — Розгадайте ребус і прочитайте слово.

(Піца - ца + с + (диня без «ди») = пісня.)
3. — З чим асоціюєте слово пісня?

(Музика, спів, мелодія, ...)
— Так, пісня — це твір, призначений для співу. Пісні співали як у супроводі музичного інструмента, так і без нього. Минулого уроку ми читали текст про пісеньки, які дитина чує з перших днів свого життя, які є ніби дитячими оберегами. Як називають такі пісні?.....
4. Прочитайте колискову на сторінці 93 " Сонько-Дрімко". Знайдіть та підкресліть пестливі слова.
5. Вивчіть колискову напам`ять.
31.10.22
12.10.22
10.10.22
2. Виконайте вправи 8-10.
Код доступу 5790107 відкривши посилання join.naurok.ua
09.09.22
09.09.22
08.09.22
08.09.22
05.09.22
01.09.22
З 1 вересня! Нехай цей рік буде набагато яскравішим, крутішим та успішнішим, ніж минулий, і нехай попереду чекає багато відкриттів, звершень і блискучих перемог. Учіться, дійте, мрійте, працюйте, старайтеся, вірте і перемагайте!
27.05.22 Ми закінчили перший клас!
25.05.22
24.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви Я. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 27).2. Прочитайте уважно правило. Вивчіть його. Завдання 3.3. Напишіть слова з буквою я. Завдання 5,6.4. Побудуйте звукові моделі .Завдання 8.6. Виправіть помилки. Завдання 12.7. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 14.
УКР. МОВА (читання)
1. Заповніть порожні клітиночки в будиночку "Алфавіт" Завдання 2 (с.13).2. Прономеруйте слова в алфавітному порядку. Завдання 3.3. Прочитайте склади, чистомовку. Завдання 5, 6.4. Хвилинка Знайка. Завдання 8.5. Робота з картою. Завдання 11.23.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Заповніть порожні клітиночки в будиночку "Алфавіт" Завдання 2 (с.8).2. Прономеруйте слова в алфавітному порядку. Завдання 3.3. Прочитайте склади, чистомовку. Завдання 5, 6.4. Прочитайте тлумачний словник. Відтворіть з пам`яті. Завдання 10.5. Прочитайте продовження казки Шарля Перро" Кіт у чоботях". Завдання 12.6. Виконайте завдання Питайлика . Завдання 14.
20.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Заповніть порожні клітиночки в будиночку "Алфавіт" Завдання 2 (с.66).2. Прономеруйте слова в алфавітному порядку. Завдання 3.3. Прочитайте склади, чистомовку. Завдання 5, 6.4. Прочитайте тлумачний словник. Відтворіть з пам`яті. Завдання 10.5. Прочитайте продовження казки Шарля Перро" Кіт у чоботях". Завдання 136. Виконайте завдання Питайлика . Завдання 15.
19.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви Ю. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 49).2. Прочитайте уважно правило. Вивчіть його. Завдання 3.3. Напишіть слова з буквою ю. Завдання 6,7.4. Побудуйте звукові моделі .Завдання 8.6. Виправіть помилки. Завдання 12.7. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 13.
18.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Допоможіть Незнайкові прописати букву. Завдання 2 (с. 38).2. Прочитайте уважно правило, перегляньте навчальне відео.https://www.youtube.com/watch?v=WWRO637snvE Завдання 3.3. Напишіть слова збуквосполученням ьо. Завдання 4.4. Побудуйте звукові моделі .Завдання 6.5. Напишіть слова за зразком. Завдання 9.6. Виправіть помилки. Завдання 12.7. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 14.
17.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви ьо. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 26).2. Прочитайте уважно правило, перегляньте навчальне відео.https://www.youtube.com/watch?v=WWRO637snvE Завдання 3.3. Напишіть слова збуквосполученням ьо. Завдання 4.4. Побудуйте звукові моделі .Завдання 6, 8.5. Напишіть слова за зразком. Завдання 10.6. Виправіть помилки. Завдання 13.7. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 15.
Читання
1. Заповніть порожні клітиночки в будиночку "Алфавіт" Завдання 2 (с.12).2. Прономеруйте слова в алфавітному порядку. Завдання 3.3. Прочитайте склади, чистомовку. Завдання 5, 6.4. Прочитайте тлумачний словник. Відтворіть з пам`яті. Завдання 11.5. Прочитайте продовження казки Шарля Перро" Червона Шапочка". Завдання 126. Виконайте завдання Питайлика . Завдання 14.
16.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви ь. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 9).2. Прочитайте текст, перегляньте навчальне відео. https://www.youtube.com/watch?v=f4hRwhfX1gM Завдання 3.3. Напишіть слова зі знаком м`якшення. Завдання 4.4. Побудуйте звукові моделі .Завдання 6.5. Напишіть слова за зразком. Завдання 8.6. Виправіть помилки. Завдання 10.7. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 14.
13.05.22
Вітаю! Тримайте завдання :1. Заповніть порожні клітиночки в будиночку "Алфавіт" Завдання 2 (с.63).2. Прономеруйте слова в алфавітному порядку. Завдання 3.3. Прочитайте склади, чистомовку. Завдання 5, 6.4. Хвилинка Знайка. Завдання 8.5. Прочитайте тлумачний словник. Відтворіть з пам`яті. Завдання 11.6. Прочитайте початок казки Шарля Перро" Червона Шапочка". Завдання 137. Виконайте завдання Питайлика . Завдання 15.
12.05.22
Вітаю! Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви ь. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 52).2. Прочитайте текст, перегляньте навчальне відео. https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGU Завдання 3.3. Напишіть слова зі знаком м`якшення. Завдання 4.4. Побудуйте звукові моделі .Завдання 6.5. Напишіть слова за зразком. Завдання 9.6. Виправіть помилки. Завдання 12.7. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 15.
11.05.22
Вітаю!
Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви Щ. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 40).2. Виправте помилки Незнайка. Завдання 3.3. Перегляньте алгоритм написання букви щ. Допоможіть Поспішайкові прописати букву щ. Завдання 5.4. Напишіть слова за зразком. Завдання 6.5. Прочитайте уважно правило 4 рази. Завдання 7. Відтворіть його з пам`яті. Побудуйте звукові моделі .Завдання 8.6. Виправіть помилки. Завдання 12.6. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 14.
10.05.22
Завдання на сьогодні:1. Перегляньте алгоритм написання букви Ш. Допоможіть Кнопочці прописати букву. Завдання 2 (с. 28).2. Виправте помилки Хвалька. Завдання 4.3. Перегляньте алгоритм написання букви ш. Допоможіть Поспішайкові прописати букву ш. Завдання 6.4. Напишіть слова за зразком. Завдання 7.5. Побудуйте звукові моделі .Завдання 8.6. Виправіть помилки. Завдання 10.6. Напишіть загадку в робочому зошиті. Завдання 16.
Укр. мова ( читання)
1. Прочитайте віршовану пісню-казку " Ми на місяць летимо" . Завдання 1 (с.14).2. Пограйте з Питайликом у гру " Так чи ні". Завдання 3.
3. Створіть ілюстрацію за змістом казки. Завдання 6.




















.jpg)






Немає коментарів:
Дописати коментар